Ar putea o mai bună comunicare să ajute la creșterea companiei tale?

Roata a oferit umanității o mobilitate mult mai mare, de acolo a pornit bicicleta, mașina și avioanele. Comunicarea este o necesitate și mai de bază decât mobilitatea, iar din momentul în care oamenii au scos primul cuvând, multe metode de comunicare au evoluat continuu.

Indiferent dacă ai angajați, oferi servicii sau în general vrei să îți crești afacerea, abilitatea de a comuna și capacitatea de a o face eficient este unul dintre cele mai valoroase atuuri.

Interacționarea cu angajații îi va ține motivați și concentrați pe scopurile companiei.

Comunicarea constantă și clară cu clienții te poate ajuta să stabilești așteptări realiste și realizabile pentru compania ta.

Soluțiile și metodele de comunicare ale companiei pe care o conduci ar trebui să funcționeze atât în relația cu clienții, angajații, partenerii, dar și cu publicul larg. Iată trei tehnici prin care implementând tehnologia corectă să aduci aceste soluții laolaltă:

Nu reinventa roata-îmbunătățește-o!

Dacă ar fi fost să fie reinventat roată, nu am fi ajuns niciodată să ne plimbăm cu automobilul. Același prinicpiu funcționează și folosind tehnologia pentru a îmbunătății comunicarea companiei și fluxul de muncă.

Ia de exemplu dezvoltarea realității augmentate și realitatea virtuală: International Data Corporation prezice că 99,4 milioane de device-uri AR și VR vor fi livrate până în 2021.

În timp ce „AR este revoluționar”, afirmă Saagar Govil, președinte și CEO al Cemtrex, „acest lucru nu înseamnă că întreprinderile ar trebui să-l folosească neapărat. În loc să inventeze procese complet noi care încorporează tehnologia, AR ar trebui să fie folosită pentru le îmbunătăți pe cele existente ori de câte ori este posibil. “, scrie entrepreneur.com

Fă din motivație o parte naturală a procesului

Dacă vrei o echipă productivă, ai nevoie de o echipă motivată .

63% dintre angajați nu simt că primesc destulă recunoștință pentru munca lor, potrivit unui raport. Ceea ce este trist, având în vedere că același raport dezvălui că angajații apreciază mai mult laudele decât cadourile.

Oferă și primește feedback în timp real

Fie că este vorba despre performanța unui angajat sau o inițiativă particulară, să oferi feedback în timp real este încă o aptitudine de comunicare vitală. Când schimbările în cadrul companiei sunt iminente, sau se iau în considerare, abilitatea de a da feedback ar trebui să fie o parte naturală din cadrul mesajului tău intern către angajați.

Dacă nu poți comunica eficient, nu poți face mare lucru, mai ales în afaceri. Beneficiezi de o gamă largă de soluții tech pentru afaceri pentru a te asigura că procesul de comunicare din cadrul companiei este eficient și continuu.

Sursa foto: Unsplash