Cum să obțineți mai multă implicare în pagina de vânzări

Cum sa obtineti mai multa implicare in pagina de vanzari

Când vine vorba de dezvoltarea afacerii dvs., paginile de vânzări sunt o necesitate. Oamenii vor face clic pe site-ul dvs. web din tot felul de locuri, inclusiv din motorul de căutare Google și rețelele sociale. Pagina pe care aterizează va determina dacă se vor uita mai departe pe site-ul dvs. sau se vor retrage definitiv.

În mod ideal, doriți să convertiți cât mai mulți vizitatori în clienți prin intermediul diverselor pagini de pe site-ul dvs. Aceste tipuri de pagini de destinație vin într-o varietate de stiluri și formate, în funcție de industria dvs., de selecția produsului, de buget și de opțiunile generale de design, scrie business.com.

În ciuda diferențelor, toate paginile de vânzări au un obiectiv comun: să convingă clienții să continue să se angajeze în afacerea dvs. prin achiziții și înscrieri.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

A ajunge la acest scop este destul de dificil, dar a-i determina să rămână este și mai dificil. În spiritul acestei idei, ne-am gândit că ar fi bine să aruncăm o privire la câteva modalități de a atrage mai mulți utilizatori pe pagina dvs. de vânzări și cum să-i facem să rămână după ce v-au verificat oferta.

Arătați valoarea imediată

Imaginați-vă că dați scross pe rețelele sociale și că găsiți o afacere cu o promisiune interesantă. Faceți clic pe pagina lor de vânzări și vă așteptați să vedeți titlul cheie detaliat, astfel încât să puteți stabili dacă această companie este potrivită pentru dvs.

După ce accesați pagina de vânzări, descoperiți că detaliile suplimentare sunt puține. Cu toate acestea, s-au asigurat că adaugă un formular pentru a colecta informații de plată de la clienți. Șansele sunt să vă simțiți frustrat și, eventual, un pic insultat.

Nu vreți niciodată să vă puneți vizitatorii în această poziție. În schimb, doriți să construiți imediat pe valoarea promisă. Această regulă se aplică pe toate platformele de marketing. Concurența în industrie este acerbă și, în majoritatea cazurilor, vânzările se reduc la cât de bine își explică întreprinderile propunerea lor de valoare.

Să presupunem că vindeți software de marketing prin e-mail. Subtitlul din anunțurile dvs. ar putea spune „Ajutăm proprietarii de companii mici să își dezvolte lista de clienți potențiali”. Sună bine, nu? Când un utilizator face clic pe acea reclamă, trebuie să îi arătați cum îi veți ajuta să-și atingă obiectivele. Pagina dvs. de vânzări ar trebui să se concentreze pe afișarea și explicarea exactă a modului în care afacerea dvs. îi va ajuta, nu pe declarații generale, fără dovezi care să susțină revendicările.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Faceți din construirea încrederii o prioritate

Următorul mod în care puteți obține mai multă implicare pe pagina dvs. de vânzări este creșterea încrederii cu vizitatorii noi. Mulți oameni care ajung pe pagina dvs. de destinație probabil vă descoperă site-ul pentru prima dată. În ceea ce îi privește, nu sunteți decât un străin.

Trebuie să depășiți acest cadru arătând vizitatorilor că sunteți de încredere. O modalitate excelentă de a realiza această sarcină este de a include mai multe recenzii ale produsului dvs. direct pe pagina de vânzări. Simțiți-vă liber să căutați pe rețelele de socializare, pe paginile produselor și feedback-ul general al clienților atunci când stabiliți ce recenzii să utilizați.

Cel mai important element de luat în considerare este modul în care acel utilizator vă descrie afacerea și produsul. Doriți să oferiți vizitatorilor așteptări realiste bazate pe experiențe reale ale clienților.

De asemenea, este posibil să creați încrederea consumatorilor prin adăugarea sigiliilor de încredere la paginile de vânzări. Sigiliile de încredere sunt ecusoane care arată utilizatorilor că o altă companie vă susține marca sau că compania dvs. oferă o garanție de rambursare de 100%. Aceste sigilii trimit semnale pozitive publicului dvs. că sunteți o persoană în care pot avea încredere. Drept urmare, vor continua să se angajeze cu marca dvs.

Vizați utilizatorii de smartphone-uri

Este imposibil să vorbim despre obținerea unui angajament mai mare fără a menționa utilizatorii de smartphone-uri. Peste jumătate din populație deține un dispozitiv mobil și îl folosește din diverse motive, inclusiv pentru cumpărături. Patruzeci și nouă la sută dintre oameni spun că fac cumpărături online exclusiv de pe telefoanele lor.

Când cineva vă vizitează site-ul web de pe un smartphone, se așteaptă să poată interacționa cu compania dvs. de pe dispozitivul său. Oamenii nu sunt interesați să utilizeze mai multe dispozitive doar pentru a completa un formular de înscriere sau pentru a cumpăra un produs.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Optimizarea paginii dvs. de vânzări pentru utilizatorii de smartphone-uri asigură faptul că toată lumea are șansa de a profita de oferta dvs. Veți dori să luați în considerare lucruri precum proiectarea paginilor, plasarea butoanelor și formularelor atunci când vă faceți site-ul mobile friendly.

Dacă oamenii pot vedea ceea ce oferiți, dar nu pot completa formularul din cauza sensibilității butonului, probabil că veți pierde din nenumărate vânzări. Petreceți timp construind un site web compatibil cu dispozitivele mobile care funcționează cu toate cele mai populare dispozitive și sisteme de operare. Nerespectarea nevoilor utilizatorilor cu designul dvs. va duce la o rată de respingere anormal de mare și la o pierdere severă a angajamentului.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •