De ce 2021 ar putea fi cel mai bun an pentru începerea unei afaceri

De ce 2021 ar putea fi cel mai bun an pentru inceperea unei afaceri

Acum, că 2020 ne-a încurajat să îmbrățișăm faptul că atât de multe lucruri sunt în afara controlului nostru, putem vedea mai clar ce a funcționat global și ce nu. Avem, de asemenea, mai mult timp să ne punem energia către domeniile vieții noastre care se află sub controlul nostru.

Mi-am lansat compania Ohwabisabi Media în mijlocul pandemiei având în vedere un singur lucru – să amplific vocile, prin intermediul mass-media, ale liderilor conștienți care ar trebui să fie auziți în aceste vremuri fără precedent și provocatoare. În aceste perioade se creează un nou val – nu numai în modul în care se desfășoară afacerea, ci și în stilul de conducere.

În perioada recesiunii din 1957 până în 1958, s-a deschis primul hotel Hyatt. Microsoft a fost fondată în timpul recesiunii embargoului petrolier din 1973 până în 1975. Marea recesiune din 2007 până în 2009 a văzut nașterea mai multor start-up-uri precum Uber sau celebrul Airbnb. Dacă v-ați întrebat dacă acum este sau nu cel mai bun moment pentru a începe o companie sau dacă ați început deja călătoria antreprenorială, dar vă puneți la îndoială decizia, aici sunt 3 motive pentru care ar trebui să aveți încredere în instinctele voastre, scrie entrepreneur.com.

Consumul de conținut online este mai mare ca oricând, fiind un moment excelent pentru înființarea unei companii

Problemele din ce în ce mai mari ale consumatorilor înseamnă că ei caută mai multe soluții ca niciodată. Acum a devenit mai ușor și mai accesibil pentru oamenii obișnuiți să înceapă afaceri precum comerțul electronic, asistență virtuală sau coaching.

Comerțul electronic a crescut cu aproape 40% în urma Covid-19

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Dacă vă gândiți la modul în care s-au schimbat propriile comportamente de consum și de cumpărare în ultimii ani, este mai ușor să observați tendințele spre care ne îndreptăm în lumea consumului și a afacerilor.
Dacă vă gândiți la ce soluții ați dori să aveți, care nu sunt îndeplinite în prezent, este posibil ca alții să caute aceleași soluții.

Mai mult timp petrecut introspectiv ne-a ajutat să ne dăm dovadă de talentele și gândirea noastră unice.
Pe măsură ce am început să petrecem mai mult timp în casele noastre, am avut mai mult timp să facem ceea ce ne-a plăcut. Pentru mulți dintre noi, acest lucru însemna să gătim, să scriem, să vorbim și să creăm în moduri unice pentru propria noastră plăcere.

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

Ne îndoim atât de des de noi înșine și de ce suntem buni – până la punctul în care ne împiedică să facem următorul pas către cele mai înalte dorințe ale noastre. Credem că darurile noastre nu sunt daruri unice. Credem că talentele noastre sunt comune și la îndemâna tuturor, când în realitate fiecare individ este incredibil de talentat în felul său unic.

Deși unii oameni pot fi buni la talentele tale sau pot să învețe rapid, este posibil să nu se bucure neapărat de el. Când cineva se bucură de talentul său, pasiunea și energia strălucește prin munca sa. Munca devine fără efort și plăcută atunci când trăiești într-o adevărată aliniere cu dorințele sufletului și inimii tale.

O recesiune poate extinde forța de muncă disponibilă

Pandemia a forțat milioane de oameni să-și părăsească locul de muncă. Dacă acei oameni nu decid să-și creeze propriile companii, vor căuta să se alăture celor care o fac, punând experiența și expertiza lor acolo unde sunt cele mai apreciate.
Nu numai că îi ajutăm pe cei care au nevoie de ajutor financiar în perioadele dificile, ci îi conectăm pe aceiași oameni cu misiuni și idei de afaceri noi care schimbă cu adevărat viața.

Citește și: Pași pentru vânzarea pe platformele de mesagerie a rețelelor sociale

Dacă nu ezitați să începeți o afacere în acest timp, căutați motivele pentru care va funcționa, în loc de ce nu va funcționa. Lumea afacerilor online este noul normal și mulți lideri și companii de succes creează în perioadele de criză.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •