Firmele trăiesc adesea de pe o lună pe altă, în ceea ce privește cheltuielile. Liderii de afaceri inteligenți înțeleg puterea economisirii pentru creșterea economică viitoare.
Succesul afacerii îi determină pe proprietarii și liderii de afaceri să se gândească diferit la bani și resurse. Din păcate, mulți proprietari de afaceri nu folosesc niciodată profiturile cu înțelepciune.
Liderii care doresc să dezvolte o companie puternică și robustă vor lua decizii cu înțelepciune cu privire la toate resursele afacerii lor.
Unul dintre obiectivele pe care liderii ar trebui să se străduiască să îl atingă este construirea și menținerea unui cont robust de economii de afaceri. Multe companii nu iau în considerare niciodată deschiderea unui cont de economii.
Pentru a gestiona bine resursele, un lider de afaceri ar trebui să ia în considerare ce poate fi gestionat mai bine, astfel încât să poată fi aplicat în contextul viitor, scrie business.com
Iată patru motive pentru care economisirea va avantaja compania dumneavoastră.
Economiile puternice vă pun la adăpost compania de urgențe neașteptate
Fiecare afacere are perioade de stagnare, în care vânzările devin dificile, iar numerarul este scăzut. Conturile de economii de afaceri sunt active lichide. Activele lichide pot fi valorificate pentru a plăti cheltuielile mai mari decât creanțele curente.
Înțeleptul proprietar de afaceri se pregătește astăzi pentru „un mâine” neașteptat.
Organizațiile care rezistă testului timpului înțeleg că vor fi momente când vor fi testate. Aceste teste vin în câteva forme diferite, schimbările pe piață fiind cele mai frecvente.
Gusturile consumatorilor se schimbă și noi jucători intră pe piață. Economiile puternice dau timp companiilor să înțeleagă schimbările pieței ca să răspundă într-un mod adecvat pentru a reține și a atrage noi clienți.
Noua tehnologie este un alt test. Inteligența artificială schimbă modul în care se desfășoară afacerile. Companiile care au mijloacele de a urmări noi soluții sunt într-o poziție mai bună să se extindă și să crească, în timp ce companiile care nu au mijloace pentru a-și îmbunătăți soluțiile tehnologice sunt lăsate în urmă.
Un alt test implică oportunități noi și neașteptate care apar. O companie care se concentrează pe creștere își va pregăti resursele și finanțele, astfel încât acestea să poată face mișcări îndrăznețe care să propulseze organizația înainte, atunci când vor apărea oportunități.
Economiile puternice oferă afacerii dvs. capacitatea de a crește
Liderii buni de afaceri se gândesc la pivoti și schimbări care trebuie să se întâmple în afacere, astfel încât să poată continua să concureze în orice situație de piață. Companiile trebuie să știe unde să investească resursele pentru a face ca afacerea să funcționeze bine. Unele achiziții și investiții pot fi făcute doar prin anii de economii. Nu este niciodată înțelept să rămâneți fără resurse, înainte ca sarcina să fie finalizată.
Companiile mari lucrează la proiecte mari pe care numai companiile mari le pot realiza. De exemplu, Elon Musk își conduce compania să dezvolte mașini zburătoare. Compania Disney își dezvoltă propria platformă de streaming.
Companiile mari rămân mari pentru că lucrează la proiecte mari. Companiile care doresc să fie mari ar trebui să se concentreze pe proiecte mai mari și mai lungi. Majoritatea companiilor nu au un plan mai mare decât să rămână deschise în acea săptămână. Chiar și o companie mică poate economisi bani astăzi pentru creșterea viitoare.
Economiile puternice oferă companiei un avantaj
Chiar și în economiile dificile, există companii în creștere. Multe companii cresc semnificativ în timpul perioadelor financiare dificile, deoarece au pus deoparte resursele nu doar pentru a supraviețui, ci și pentru a se extinde pe măsură ce alte firme cad. A cumpăra sau achiziționa o companie care trece prin probleme financiare poate fi o platformă excelentă pentru creștere.
Companiile care au numerar mult pot achiziționa un concurent slab performant. În plus, economiile solide permit companiilor să dobândească cel mai bun angajat prin potrivirea sau înlocuirea a ceea ce oferă alte companii pentru acea poziție. Atunci când companiile investesc pentru recrutarea celui mai bun talent, se transmite mesajul că oamenii contează. Container Store este un exemplu de utilizare a profiturilor pentru oamenii săi. Ei cred că un angajat este egal cu trei, din punctul de vedere al productivității, și își plătesc bine angajații.
Un al treilea avantaj competitiv este acela că firmele cu economii solide pot dobândi cunoștințe despre produse și proprietate intelectuală. Atunci când companiile se concentrează pe colectarea produselor potrivite sau a cunoștințelor intelectuale potrivite, pot rămâne lideri în domeniul lor.
Economiile puternice permit companiilor să dea înapoi comunităților lor
Multe organizații au ratat șansa de a da și de a-i ajuta pe alții, deoarece și-au folosit toate resursele pentru a rămâne pe linia de plutire. Companiile bune lucrează cu sârguință pentru a-și dezvolta generozitatea mărcii. Prin economisire, companiile își fac un cadou minunat sub forma unui impact semnificativ asupra comunităților în care își desfășoară activitatea. Nu uitați, nu puteți da dacă nu aveți.
În cartea sa, Start Something That Matters, Blake Mycoskie, fondatorul și proprietarul TOMS Shoes, le spune cititorilor că obiectivul lui nu este câți bani câștigă, ci cât ajută oamenii.
Companiile care își dezvoltă obiceiul de a economisi bani vor găsi multe motive pentru a returna o parte dintre profiturile lor comunității, concentrându-se pe viitor.