Cum să conduci un E-Business de succes pe aceeași piaţă cu Amazon

Cum sa conduci un E-Business de succes pe aceeasi piata cu Amazon

Știm cu toții că Amazon este un gigant în zona comerţului online. De fapt, în S.U.A., Amazon este responsabil pentru 49,1% din vânzările de comerț online cu amănuntul începând din 2018. Să aruncăm o privire mai atentă la tipul de trafic pe care Amazon îl atrage: 49% dintre consumatori vin în primul rând la Amazon atunci când cumpără produse online. Asta pentru că Amazon este un portal excelent pentru achiziții generice – are tone de variante pentru fiecare tip de produs căutat. De exemplu, atunci când consumatorii caută o sticlă de apă pe Amazon, ei vor căuta „sticlă de apă” și vor găsi una care se potrivește nevoilor lor.

Cu toate acestea, foarte rar consumatorii au un anumit produs în minte și îl caută pe Amazon, deoarece consumatorii nu merg către Amazon pentru experiențe personalizate, unice. Iată câteva sfaturi despre cum să oferi consumatorilor tăi experiențe profunde, să te diferențiezi și să desfășori un E-Business de succes:

·        Concentrează-te pe un singur produs. Asta înseamnă că poți construi un anumit brand în jurul unui anumit produs și apoi să ocolești vânzarea tradițională cu amănuntul prin vânzarea directă către consummator, printr-o prezență online.

·        Concentrează-te pe construirea unui brand. Mărcile transmit un anumit stil de viaţă – o imagine cu care se identifică consumatorii. Consumatorii în zilele noastre vor să iasă în evidență. Vor să fie diferiţi. Ei doresc produse diferențiate, non-generice.

·        Mergi direct la consumator prin intermediul rețelelor sociale. Nimeni nu urmează Amazon pe Instagram, dar oamenii urmează alte branduri deoarece acestea spun o poveste emoțională cu care se identifică consumatorii.

·        Identitatea mărcii trebuie să se reflecte în fiecare interacțiune cu clientul, de la produs și ambalaj la activitatea pe reţelele de socializare și serviciul pentru clienți.

·        Transportul face parte din experiență. Trebuie să concurezi cu Amazon Prime în ceea ce privește transportul maritim. Clienții se așteaptă la transportul gratuit și rapid, așteaptă opțiuni multiple, timpi de tranzit clari, politici de returnare clare, urmărire clară etc.

·        Ambalează-ţi produsele frumos. Aceasta permite clienților să facă fotografii și să posteze pe social media.

·        Fii autentic. Consumatorii doresc să cumpere de la oameni reali, autentici.

·        Folosește-te de faptul că ai un business la început de drum, în avantajul tău, prin iterarea rapidă și implicarea reală a clientului. De exemplu, mulți scriu mesaje de mulţumire personalizare de mână, cât timp activitatea le permite.

Sursa: Forbes.com

Foto: Pixabay

Citește 8 cele mai bune industrii pentru a începe o afaceri