Cum poate ajuta SEO la depășirea crizei cauzate de COVID-19

Având în vedere impactul actualei pandemii care afectează practic toate afacerile din întreaga lume, s-ar putea să vă întrebați de ce este necesar să efectuați activități de SEO și de marketing.

Într-un fel, are sens reducerea costurilor pentru publicitate, optimizarea motoarelor de căutare și alte activități care nu aduc beneficii imediate. Dar dacă putem analiza alte crize istorice, ne putem face o idee mai bună despre cei mai buni pași pe care îi putem urma pentru a supraviețui nu doar unei crize majore, dar și a crește după aceea.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Din recesiunile din 2009 și 1990, avem exemple despre modul în care întreprinderile s-au afișat astăzi datorită acțiunilor întreprinse atunci. În perioada recesiunii din 2009, Amazon nu și-a oprit activitățile de marketing și chiar a introdus Kindle. Vânzările au crescut cu 28%. Când McDonald’s și-a oprit eforturile de publicitate în 1990-91, Taco Bell și Pizza Hut și-au crescut propriile servicii de marketing, scrie business.com.

Deși aceste crize au fost diferite de cea actuală, putem totuși lua informații utile de la ele. Efectuat corect, SEO poate atenua impactul pandemiei actuale asupra afacerii dvs., ajutându-vă să ajungeți la mai mulți clienți online.

Iată câteva strategii SEO puternice pe care le puteți aplica propriei afaceri.

Faceți SEO local

Astăzi, oamenii caută produse și servicii locale mai mult ca oricând. Dezvoltarea prezenței online pentru o anumită locație fizică prin SEO local vă va ajuta să ajungeți în comunitatea dvs. Iată o defalcare rapidă a modurilor prin care puteți ajuta oamenii să vă găsească pentru rezultate locale:

Enumerați datele de contact ale companiei dvs. pe site-ul dvs. web. Asigurați-vă că aceste detalii sunt consecvente pe toate platformele.

Adăugați detalii precum adresa companiei, informațiile de contact, produsele și serviciile în site-uri Yelp.

Creați profilul dvs. „Compania mea” pe Google pentru marca dvs. și mențineți-l actualizat, prin adăugarea de postări noi.

Creați un profil de companie pe Facebook și includeți adresa și alte detalii ale companiei acolo.

Încurajați clienții să posteze recenzii pentru a vă îmbunătăți imaginea mărcii.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Acestea sunt modalități de a vă asigura că motoarele de căutare pot găsi afacerea dvs. și de a verifica dacă este reală. De asemenea, trebuie să postați conținut, cum ar fi imagini și informații relevante în aceste locuri. Programul dvs. de lucru, disponibilitatea asistenței și informațiile de contact sunt toate detaliile care vă vor ajuta audiența, care la rândul dvs. ei îmbunătățește SEO.

Conținut

Una dintre cheile SEO este conținutul pe care îl creați. Întreprinderile care publică mai mult de 16 postări pe blog pe lună obțin de aproape 3,5 ori mai mult trafic decât firmele care publică mai puțin de patru postări pe lună.

Scrierea conținutului pe blog în mod regulat și actualizarea articolelor dvs. mai vechi pentru motoarele de căutare.

Totuși, crearea de conținut necesită mult timp și nu poate fi ușor scalată. Dacă gestionați mai multe sarcini simultan, răspunsul constă în materialele evergreen. Acest tip de conținut conține informații la care utilizatorii se pot referi din nou. Astfel de subiecte sau conținut vor fi relevante an de an. Potrivit Ahrefs, acestea vă vor aduce trafic care crește constant în timp.

Pe lângă conținutul evergreen, creați resurse, întrebări frecvente și postări care răspund la întrebările COVID-19 în legătură cu afacerea și industria dvs. Pandemia este un subiect de top trending în acest moment și vă veți ajuta publicul spunându-le la ce să se aștepte și cum stau lucrurile.

Pentru a eficientiza sarcina de a împărtăși postările pe rețelele de socializare, utilizați un instrument de gestionare a rețelelor de socializare precum Hootsuite sau Buffer. Veți putea să postați pe mai multe platforme simultan și să programați conținutul pentru viitor.

Conținutul video

Adăugarea de conținut video în setul de instrumente poate fi un game changer pentru afacerea dvs. Trebuie să fie o parte majoră a conținutului și a strategiilor SEO pentru următoarele motive:

Telefoanele mobile și internetul sunt disponibile pe scară largă și accesibile, ceea ce înseamnă că audiența dvs. este mai mare ca niciodată.

Videoclipul este cel mai eficient mod de a consuma conținut pe micile ecrane mobile.

Motoarele de căutare preferă să ofere o varietate de tipuri de rezultate de căutare pentru cuvinte cheie largi. Vă veți clasa mai bine, oferind un format de conținut diferit.

Este un fapt consacrat că videoclipurile au cea mai mare rată de engagement online și pot fi o modalitate puternică de a vă stimula brandul online.

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

Nu este necesar să creați videoclipuri elaborate și costisitoare folosind echipamente profesionale, dacă acest lucru nu este posibil pentru dvs. Astăzi, autenticitatea și prezentarea unei fețe reale pentru a vă reprezenta brandul sunt mult mai importante decât conținutul fabricat. Nu ezitați să folosiți telefonul mobil și să lucrați cu instrumentele pe care le aveți pentru a crea videoclipuri pentru a comunica cu oamenii.

Acestea fiind spuse, este important să vă familiarizați cu platforme precum TikTok și cu funcții precum Stories pe rețelele de socializare.

În mod alternativ, puteți lucra cu platforme precum Fiverr și puteți angaja un creator de videoclipuri sau puteți utiliza instrumente gratuite pentru crearea de conținut video.

Încurajați recenziile pozitive

Alături de toate celelalte etape date aici, un pas puternic care va susține toate activitățile dvs. online este încurajarea mai multor recenzii. În momentele de incertitudine, dovada socială contează mai mult ca niciodată.

Recenziile mărcii sau produselor dvs. pe site-uri de recenzii și rețele sociale vă vor ajuta să vă construiți autoritatea.

Un exemplu ușor poate fi găsit în domeniul medical. Atunci când oamenii caută informații despre o problemă specifică pentru sănătate, cea mai bună și acceptabilă sursă este de la o organizație medicală de renume. O asociație medicală are o expertiză ridicată, autoritate și încredere, astfel încât conținutul din astfel de locuri va fi bine.

Așadar, construiți-vă autoritatea și arătați dovada socială solicitând utilizatorilor să împărtășească experiența cu alți utilizatori. Trimiteți un e-mail automat după ce clientul face o achiziție sau adaugați un sondaj pe site-ul dvs. De asemenea, utilizați studii de caz, mărturii și conținut social media de la clienții dvs. pentru a vă ajuta să vă construiți imaginea de marcă.

Sursa foto: Unsplash

  • 5
  •  
  •  
  •  
  •