Idei de economisire a banilor pentru o afacere nou înființată

Veniturile si situatia financiara nu conduc spre prosperitate

În fiecare an, mii de antreprenori caută fonduri pentru a-și menține operațiunile. Deși un număr semnificativ dintre aceștia au posibilitatea de a accesa o formă de finanțare, o mare parte nu reușește să transforme această infuzie de capital în creștere corporativă.

În lumea start-upului, circa 70% din firme și-au închis afacerea la aproximativ 20 de luni după prima rundă de finanțare. Dintre acestea, 29% au eșuat după ce au pierdut bani, ceea ce a fost cel de-al doilea motiv cel mai popular pentru eșecul unui start-up identificat într-un raport CB Insights.

Folosirea unor practici inteligente, de economisire a banilor nu este doar un domeniu rezervat pentru startupurile de milioane de dolari din Silicon Valley. Întreprinzătorii, în special cei care au afaceri care tocmai luat naștere datorită unui împrumut sau o oportunitate de investiții, trebuie să găsească modalități de a acorda prioritate cheltuielilor și de a evita tentațiile. Gestiunea banilor rămași rămâne unul dintre motivele principale pentru care relațiile dintre antreprenori și investitorii lor, ceea ce contribuie la rata mare de eșec pentru întreprinderile cu o istorie a uneia sau mai multor runde de finanțare.

Idei de economisire a banilor pentru o afacere nou înființată

În timp ce toate companiile pot beneficia de strategiile de economisire a banilor, întreprinderile nou-finanțate trebuie să facă eforturi suplimentare pentru a menține investitorii fericiți. Iată câteva idei pentru a economisi a bani, care nu numai că va menține satisfăcuți investitorii curenți, ci vă vor îmbunătăți și șansele dumneavoastră de a primi runde de finanțare ulterioare.

Implementați practicile de management de la început

O modalitate eficientă de a economisi bani în cadrul companiei este prin infuzarea principiilor gestiunii slabe în timp util. În primul rând, popularizat în industria prelucrătoare ca o modalitate de reducere a deșeurilor și de sporire a eficienței, principiile de management simplificat pot fi aplicate la toate nivelurile afacerii dvs. și pot fi una dintre cele mai bune modalități de a arăta investitorilor pașii practici pe care îi faceți ca afacerea să fie eficientă.

În plus, principiile managementului flexibil vă pot ajuta să reduceți costurile de operare și să eliminați lucrurile care nu adaugă valoare afacerii nou începute, lucru pe care orice investitor îl va aprecia.

Pentru a începe, eliminați tendințele risipitoare din jurul biroului, inclusiv întâlnirile necorespunzătoare și inventarul excesiv care leagă capitalul. Automatizați cât mai mult posibil pentru a economisi timp pentru cele mai importante elemente ale afacerii dvs. și nu uitați să folosiți încercări gratuite și alternative mai ieftine atunci când vine vorba de aplicații software și de aplicații.

Căutați idei suplimentare care să vă ajute să introduceți principii de gestionare  în operațiunile de zi cu zi pentru a obține economii maxime.

Căutați modalități de a organiza campanii de marketing eficiente și măsurabile

În timp ce marketingul rămâne unul dintre cei mai importanți piloni ai unei afaceri aflate în creștere, o campanie de marketing și publicitate prost concepută poate să-și găsească rapid resursele, lucru care duce chiar la faliment.

Într-adevăr, nu ducem lipsă de povestiri de groază atunci când vine vorba de antreprenorii care au dat greș cu fondurile investitorilor prin intermediul campaniilor lor de marketing. Poate că cea mai memorabilă era cea a lui Fling, un startup social media, care a intrat în faliment câțiva ani după ce a câștigat peste 21 milioane de dolari în finanțare. Printre numeroasele excese ale companiei a fost o campanie de marketing care risipit banii pe o campanie social media sălbatică imediat după lansare. Chiar dacă în campanie au apărut utilizatori de aplicații care cresc în fiecare zi, rezultatele au înregistrat o scădere a numărului de programe după introducerea fondurilor de marketing.

Deci, pentru a vă asigura că rămâneți în siguranță, concentrați-vă doar pe eforturile de marketing care sunt măsurabile.

Profitați de deducerile fiscale și de scutiri

În timp ce taxele pot fi cheltuieli dureroase asupra unui buget sau a unui bilanț, există mai multe modalități de a utiliza deducerile fiscale pentru a face economii semnificative în numerar. Reducerile fiscale includ totul, de la cheltuielile auto și beneficiile angajaților până la elemente puțin cunoscute, cum ar fi dobânda de la împrumutul dvs., care au fost definite de Internal Revenue Service (IRS) drept „utile și adecvate”.

Există economii suplimentare care pot fi realizate, datorită reformelor fiscale care au străbătut lumea corporativă în ultimii ani. Potrivit unei analize, scutirea de impozit de 5,6 milioane de dolari, care a intrat în vigoare în 2018, ar putea avea efecte semnificative asupra veniturilor și impozitelor corporative pentru persoane fizice și juridice și este un lucru pe care companiile trebuie să îl urmărească în următorii ani.

În plus față de site-ul IRS, Small Business Administration (SBA) oferă informații despre deducerile fiscale și scutirile care se pot aplica afacerii dvs. Consilierul fiscal sau financiar vă poate ajuta să identificați oportunități pentru economii, așa că asigurați-vă că există cel puțin o persoană din echipa dvs. care ține evidența tuturor cheltuielilor de afaceri și raportează aceleași reduceri la returnările dvs., ajutându-vă să economisiți sume importante pentru afacerea dvs. .

Îmbunătățiți funcțiile HR

Unul dintre cele mai mari avantaje de a fi proprietar de afaceri este abilitatea de a gestiona o forță de muncă pentru întreprinderile noi finanțate, care arată investitorilor determinarea dvs. de a atinge obiectivele afacerii.

Departamentele de resurse umane, cu toate acestea, sunt printre cei mai mari vinovați atunci când vine vorba de deșeurile financiare din cadrul unei organizații. Întreprinderile pot pierde bani prin intermediul multor elemente legate de resursele umane, inclusiv procesele de angajare lungi și costisitoare, rate înalte ale angajaților, roluri duplicate de muncă – și poate cea mai mare durere de cap pentru investitori – litigii ca rezultat al relațiilor slabe ale angajaților. Prin realizarea mai eficientă a departamentului de resurse umane, puteți crea oportunități reale de a economisi bani, nu numai în cadrul departamentului HR, ci și în diferite niveluri ale structurii dvs. de afaceri.

O modalitate eficientă de a începe este prin folosirea tehnologiei pentru a gestiona unele dintre funcțiile care necesită muncă directă. Angajarea, unul dintre cele mai intensive elemente ale unei afaceri, se poate face on-line, astfel încât procesul de depunere a cererilor și interviuri se poate face fără a se angaja o cantitate semnificativă de resurse acolo.

Asigurați-vă că tehnologia funcționează pentru dvs.

Pe lângă utilizarea tehnologiei ca parte a strategiei dvs. de resurse umane, o puteți extinde și în alte aspecte ale afacerii dvs., nu numai pentru a economisi bani, ci și pentru a vă oferi responsabilitate și vizibilitate în operațiunile dvs. de afaceri, ceea ce ar oferi un impuls semnificativ pentru relațiile cu investitorii.

Nu există nimic care nu se poate automatiza în jurul biroului. De la facturare, achiziții și facturare la partajarea de fișiere și colaborare, tehnologia oferă o serie de oportunități de economisire a banilor pentru întreprinderile mici.

Cu toate acestea, politicile IT necorespunzătoare pot face ca afacerea dvs. să cheltuiască mai mulți bani decât este fezabil. De prea multe ori, întreprinderile redirecționează bucăți importante de fonduri de investitori în cele mai recente tehnologii – inclusiv certificarea scumpă și pregătirea tehnică – fără a efectua o analiză cost-beneficiu adecvată pentru a determina dacă aceste cheltuieli merită, scrie business.com

De exemplu, în timp ce un sistem de plăți integrate poate îmbunătăți viteza de efectuare a plăților pe site-ul dvs., lucruri precum timpul de nefuncționare și expunerea la vulnerabilități vă pot costa prea mult, dacă nu aveți o strategie internă de atenuare.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •