Conferința Națională “Business (r)Evolution. Digitalizarea – Trend sau Tsunami”, organizată de către DoingBusiness.ro pe 27 septembrie 2018, la București, a reunit peste 150 de directori de companii și antreprenori interesați de oportunitățile aduse de digitalizare.
,,Digitalizarea este un trend care vine ca un tsunami’’, a afirmat în cadrul conferinței Mihai Tandea, Director Regional Allianz-Tiriac Asigurări, care a arătat cum schimbă digitalizarea piața asigurărilor, produsele, conduita angajatorilor, dar și a angajaților.
,,Digitalizarea ne-a făcut să definim foarte clar ceea ce înseamnă ,,normal’’ în Internet of Things. De fapt, vorbim despre noul normal în contextul soluțiilor pe care le creăm special pentru clienți, altfel spus, despre optimizarea costurilor prin soluții adaptate fiecărui tip de afaceri’’, a declarat în cadrul conferinței Mircea Hațegan, Director Vânzări Segment Business, Telekom România.
,,Internetul suportă orice, dar nu uită și nu iartă’’, a atenționat Daniel Pană – Head of Sales Development Europe – Kompass International, cel care a prezentat care sunt oportunitățile și provocările ,,noului normal’’ din vânzări și anume, social selling bazat pe business intelligence. Astfel, audiența prezentă a putut afla noi tactici de a comunica, a atrage și fideliza clienții. Cu această ocazie, a fost lansat în premieră în România aplicatia EasyBusiness Sales Accelerator – un instrument digital extraordinar de util pentru creștrea eficienţei în vânzări.
Antreprenorii prezenți la eveniment au aflat de la Daniela Marin – Principal Manager BERD -, cum poate fi dezvoltată o afacere prin consultanță co-finanțată nerambursabil oferită prin instituțiile financiare. Daniela Marin a exemplificat cât de reduse și eficiente pot fi costurile consultanței în momentele de cumpănă ale unei companii. ,,Nu vă gândiți la zeci de mii de euro. Avem exemple în cadrul segmentului de consultanță pentru afaceri mijlocii în care, cu doar 8.000 de euro, societățile au reușit să treacă peste o situație care ar fi putut însemna închiderea afacerii să descopere și să intre pe noi piețe’’, a mai spus Daniela Marin.
,,Apar noi tactici de digital marketing în epoca post-GDPR. Instrumentele sunt la îndemână, dar nu întotdeauna companiile știu despre existența acestora și, prin urmare, le subutilizează’’, a spus în cadrul conferinței consultantul Tudor Galoș, arătând și care sunt acele instrumente.
Citește și Digitalizarea și creșterea cifrei de afaceri