Yahoo are un nou logo

Yahoo are un nou logo

La 18 ani de la fondarea companiei, Yahoo a căpătat un nou logo, informează techland.time.com

Pentru a ajunge la forma finală a acestui logo, timp de 30 de zile, Yahoo le-a propus utilizatorilor diferite variante. Cea aleasă a fost desemnată cea mai populară în rândul internauților.

“Ne-am dorit un logo care să rămână apropiat de <<rădăcini>>, fantezist, mov cu semnul exclamării, dar care să exprime și ideea de evoluție a produselor noastre”, au declarat oficiali ai companiei.
Noul logo face parte din stategia de reinventare a Yahoo Inc., reinventare care a început odată cu venirea în funcția de CEO a Marissei Mayer, în urmă cu 14 luni.

În toată această perioadă, Yahoo a trecut prin schimbări majore, a achiziționat platforma de microblogging, Tumblr, și-a tranformat și prima pagină și ia în considerare să facă și alte modificări pentru a atrage trafic pe mobil.

Cu toate aceste schimbări, însă, Yahoo nu a reușit, încă, să își crească prea mult veniturile. Compania depinde în continuare de publictate pentru a face mare parte din bani.