Compania românească OneTouch Advertising a investit peste 275.000 de euro pentru a dezvolta o aplicație adresată grădinițelor din România. Scopul acesteia este de a facilita interacțiunea dintre părinți, educatori și copii, printr-un sistem digital interactiv care urmărește activitatea zilnică a copiilor în orele petrecute la grădiniță.
Cu ocazia Zilei Copilului, echipa Kinderpedia a lansat invitații către 712 grădinițe din întreaga țară, pentru a intra în proiectul pilot până la data de 10 iunie. Primele 50 de grădinițe înscrise vor beneficia gratuit de serviciile platformei, timp de 2 ani.
‘‘Kinderpedia este o aplicație ce răspunde nevoii părinților de a fi permanent informați cu privire la activitatea zilnică a copiilor lor, în timpul pe care aceștia îl petrec la grădiniță. Ne dorim ca platforma să aibă un impact pozitiv pe termen lung și să îmbunătățească relația dintre părinți, educatori și copii”, a declarat Daniel Rogoz, fondatorul Kinderpedia.
Citeşte şi Copiii preferă tabletele pentru a se juca – studiu
Aplicația permite accesul părinților la date referitoare la activitatea copilului la grădiniță. Educatorii completează în fiecare zi o fișă electronică ce cuprinde informații personalizate – nivel de implicare socială, relatia cu ceilalți copii și cu educatorii, observații cu privire la mesele copilului, creativitate etc. – iar părinții primesc notificări la finalul fiecărei zile.
Începând cu 1 iunie părinții vor putea descărca aplicația Kinderpedia pentru smartphone-uri și tablete cu sisteme de operare Android și iOS.
Dezvoltarea Kinderpedia a antrenat până în prezent o investitie de 275.000 euro, din care 155,000 euro reprezintă contribuția companiei fondatoare, OneTouch Advertising. Proiectul a beneficiat de finanțare europeană în valoare de 98.621 euro și de o contribuție de 20.630 euro de la bugetul de stat.
16 dezvoltatori software au investit peste 7.000 de ore pentru proiectarea, implementarea, testarea și optimizarea platformei Kinderpedia.