De ce nu își permit micile afaceri să ignore Instagramul

Creșterea utilizatorilor și interesul privind brandurile pe Instagram continuă expansiunea. Dacă afacerea ta încă ignoră această platformă de social media importantă, acum e momentul să începi să o folosești ca parte a eforturilor de marketing.

La început, Instagramul a fost doar un loc în care tinerii își puneau selfie-uri. De-a lungul anilor, însă, platforma s-a transformat într-o rețea socială cu oportunități de creștere unice pentru afaceri de tot felul.

Astăzi, aplicația de photo sharing are un miliard de utilizatori activi, număr care continuă să crească.

Ești deja pe Instagram? Dacă ai o afacere, ar trebui cu siguranță să începi să folosești platforma ca un instrument care să îți crească vânzările, mai ales că Instagram are insight-uri de comerț electronic. Ca să ai succes pe Instagram, trebuie să investești în content vizual. Postând conținut de calitate și relevant care să prindă la public, poți construi o comunitate online de zeci de mii de followers, să îți crești vânzările și să te conectezi cu publicul tău țintă. Cea mai bună parte e că te vei distra în timp ce faci toate astea, scrie business.com

Dacă încă stai pe gânduri cu privire la deschiderea unui cont de Instagram pentru afacerea ta, iată câteva motive pentru care ar trebui să te apuci de treabă imediat:

Instagram e o platformă de mobil

Telefoanele mobile au intrat în fiecare aspect al vieții noastre. La finalul anului 2019 se estimează că numărul total al utilizatorilor de telefoane mobile va atinge 5 miliarde, iar 80% din traficul de pe social media este via telefon. Instagram oferă afacerilor o oportunitate uriașă de a accesa această audiență în continuă creștere, la nivel global.

Instagram are o rată mare de conversie

În timp ce vânzarea de produse nu ar trebui să fie focusul principal al folosiri platformelor sociale, asta nu înseamnă că nu poți să vinzi folosind social media. Ideea este să oferi valoarea reală oamenilor și să construiești încredere, iar vânzările vor veni de la sine. Instagram este pentru a construi astfel de relații, iar platforma se umple de clienți reali. Prin urmare, oferă niște rate de conversie foarte mari.

Instagram stories- un instrument excellent de a îți promova afacerea

Unul dintre cele mai tari instrumente de pe platformă sunt story-urile, care sunt filmulețe sau fotografii valabile pentru 24 de ore. Ca proprietar de afacere, poți profita de această caracteristică pentru a prezenta un interviu, un sneak de la filmări, un teaser sau o demonstrație despre un produs, pentru a îți informa clienții că urmează un eveniment sau lansezi un nou produs.

 

Sursa foto: Unsplash