Modilități prin care să ușurați procesul de angajare

Modalitati prin care sa usurati procesul de angajare

Indiferent de cât de bun credeți că este procesul dvs. actual de angajare, șansele sunt să constatați că există mai multe moduri în care s-ar putea îmbunătăți.

Angajarea persoanelor potrivite este ceea ce permite afacerii dvs. să prospere. Cu toate acestea, trebuie mai întâi să învățați tehnica adecvată pentru un management eficient al resurselor umane. Compania dvs. crește corect? Aveți un proces simplificat de angajare care să fie confortabil pentru toți cei implicați? Iată 10 modalități de a ușura procesul de angajare pentru compania dvs, scrie business.com

Citește și: Testele de personalitate duc la decizii de angajare mai bune?

1. Înțelegeți componentele procesului de angajare

Primul pas pentru a stăpâni orice este de a înțelege cu adevărat. Procesul de recrutare poate dura destul de mult și executarea corectă a etapelor vă asigură că un candidat este angajatul potrivit pentru companie.

Din momentul în care compania dvs. decide că este nevoie să angajați pe cineva până la momentul în care noul angajat urmează instruirea, recrutarea este în curs de desfășurare. Procesul include acești pași:

  • Să decidem ce apreciază compania la un angajat
  • Recrutarea talentului și gestionarea procesului de cerere și interviu
  • Selectarea unui angajat
  • Instruirea și urmărirea acestuia după ce a fost angajat

Recrutarea nu este o singură etapă – există mai multe etape care se reunesc și se parcurg printr-un proces eficient.

Citește și: Când este momentul potrivit să faci prima angajare?

2. Utilizați tehnologia în procesul dvs.

Tehnologia vă ajută cu aproape orice altceva în viața voastră, așa că de ce să nu o utilizați pentru a vă îmbunătăți afacerea?

Tehnologia de gestionare a talentelor, precum VeriKlick, este disponibilă pentru a vă ajuta să găsiți candidați calificați care îndeplinesc setul dvs. specific de criterii în mediul concurențial actual. Gândiți-vă la sarcini care ar putea beneficia de automatizare, cum ar fi următoarele:

  • Găsirea candidaților
  • Sortarea profilurilor
  • Filtrarea CV-urilor necalificate
  • Verificarea acreditărilor
  • Programarea interviurilor

Folosiți instrumente în avantajul dvs. pentru a eficientiza modul în care de angajazare și de a elimina costurile inutile. Este posibil să vă îmbunătățiți procesul de angajare prin includerea tehnologiei într-un fel.

3. Implicați mai multe persoane potrivite

Ar trebui să includeți mai multe persoane în procesul de angajare doar dacă sunt persoanele potrivite pentru a fi implicate. Aceștia ar trebui să fie părți interesate – oameni care cunosc și înțeleg poziția în cauză și pot oferi perspectivă asupra abilităților și calităților necesare. Dacă o persoană nu înțelege aspectul managementului recrutării în procesul de angajare, probabil că nu ar trebui să fie implicat.

Citește și: 4 mituri ale interviului de angajare și câteva sfaturi

Găsiți o varietate de colegi calificați și potriviți cu care să lucrați, astfel încât să nu aveți aceiași oameni care fac întotdeauna lucrările de bază în angajarea companiei dvs.

4. Îmbunătățiți descrierea postului

Descrierile de locuri de muncă pot fi adesea dificil de scris pentru manageri. Ei doresc ca descrierea să vândă beneficiile lucrului la companie, dar atunci fără ca anunțul să aibă un ton de vânzări.

Descrierea postului ar trebui să servească drept un mod concis pentru ca un candidat să vadă dacă este potrivit pentru funcție înainte de a pune mai multe întrebări. Nu încercați să completați descrierea cu toate detaliile posibile.

Vorbiți în linii mari despre job, descriind responsabilitățile postului, abilitățile necesare și nivelul de experiență pe care ar trebui să-l aibă un candidat.

Citește și: Un alt mod de abordare a interviului de angajare

5. Păstrați formularele de candidatură scurte

Acest lucru poate fi contrar instinctelor dvs, dar trebuie să urmați cele mai bune practici pentru descrierea locurilor de muncă. Cercetările arată că acei candidați care trebuie să petreacă mai mult de cinci minute pe o aplicație vor renunța să o completeze.

Potrivit unui studiu realizat de compania de recrutare Appcast, recrutorii pot crește rata de conversie a candidaților care vizualizează un anunț de muncă și, în final, completează o cerere cu până la 365%, doar prin reducerea duratei procesului de depunere a cererii la cel mult cinci minute.

Dacă aveți un proces lung de candidatură, puteți pierde mulți oameni potriviți.  Aveți nevoie de toate aceste informații acum sau le puteți obține mai târziu în procesul de angajare?

Un proces simplificat ar putea fi un proces scurt care să înceapă rapid o conversație.