Magazin online: 16 elemente pe care trebuie să le ai, dacă vrei să-ți crești vânzările

Pagina de produs a unui magazin online este o zonă extrem de importantă în interacțiunea clientului cu magazinul. Dacă aceasta nu are toate elementele necesare, atunci clientul nu va avea o experiență plăcută și, cel mai probabil, nu va finaliza comanda. Pentru properietarii de afaceri online, acest lucru înseamnă un profit mai mic.

Analizând sute de magazine online din România, SilkMart a observat că o mare parte dintre acestea au probleme destul de grave în pagina de produs. În acest sens au realizat un infografic cu cele 16 elemente esențiale pe care trebuie să le aibă pagină de produs a fiecărui magazin online.

Pe scurt, o pagină de produs care să conducă clienții spre butonul de finalizare comandă trebuie să fie realizată într-un mod cât se poate de corect și să conțină anumite elemente specifice. În primul rând trebuie să aibă un titlu și imagini sugestive, un preț cât mai vizibil, plasat lânga butonul „€œAdaugă în Coș” și prezentarea modalității de transport, dar și disponibiliatea produsului, opțiuni de social share și alte astfel de elemente. De asemenea, o descriere a produsului, care să ofere informații despre produs, despre modul în care acesta îi va ajuta, este binevenită.

Totodată, atunci când clienții doresc să facă o comandă online este posibil că foarte mulți dintre ei să acceseze magazinul online de pe telefonul mobil: site-ul trebuie să fie optimizat pentru astfel de dispozitive.

Iată lista cu cele 16 elemente esențiale pentru pagina de produs a magazinului online:

  1. Imagini de produs. Imagini de produs calitative, high resolution.
  2. Galerie Foto. Imagini cu produsele, din mai multe unghiuri, cu opțiune de zoom pe imagini.
  3. Preț. Prețul produsului amplasat cât mai aproape de butonul de „Adaugă în Coș”.
  4. Transport. Afișarea informațiilor referitoare la transport, livrare și plată.
  5. Elemente de Trust. Iconuri care să câștige încrederea clientului.
  6. Descrierea Produsului. Descrierea comercială de produs, cât mai detaliată, cu prezentarea beneficiilor, avantajelor. Aceasta trebuie să fie corectă din punct de vedere gramatical.
  7. Info Produs. Specificații tehnice detaliate despre produs.
  8. Cross-Sell. Afișarea produselor similare.
  9. Titlu. Titlul produsului evidențiat și amplasat vizibil, în primul ecran.
  10. Review-uri Clienți. Posibilitatea de a publica review-uri la produse și de a citi părerile altor clienți.
  11. Disponibilitate Produs. Afișarea informațiilor despre stoc, împreună cu prețul produsului și un buton de call-to-action.
  12. Adaugă în Coș. Butonul de „Adaugă în coș” evidențiat prin culoarea de acțiune și amplasat vizibil, în primul ecran.
  13. Comandă Telefonică. Amplasarea datelor de contact cât mai vizibil în pagina de produs (telefon, chat, etc.). Optimizarea site-ului pentru dispozitivele mobile prin adăugarea butonului de „Click 2 Call” pentru pagina de produs în varianta mobilă.
  14. Social Share. Posibilitatea distribuirii în rețelele sociale și integrarea butoanelor de share/like pentru încurajarea creării unei comunități.
  15. Wishlist. Posibilitatea salvării produsului într-un wishlist.
  16. Up-Sell. Afișarea produselor complementare.

(Foto: pixabay.com)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •