Tendințe în comerțul electronic pentru 2020

Tendinte in comertul electronic pentru 2020

Antreprenorii pot lansa un site web de comerț electronic cu mai puțin de 500 de dolari, ceea ce duce la creșterea rapidă numărului de magazine online. Comercianții descoperă noi modalități de a-și recompune conținutul scris și găsesc modalități interesante de a vinde conținut nou. 67% din populație deține un dispozitiv mobil, ceea ce face ca aplicațiile web progresive și comerțul social să fie necesare în 2020. Căutarea vocală crește în popularitate, obligând proprietarii de afaceri să se gândească la SEO pe site, scrie business.com.

1. Refacerea conținutului inteligent

Marketingul de conținut este elementul vital al unui site bun de comerț electronic. Consumatorii doresc să interacționeze cu afacerea dvs. dincolo de răsfoirea catalogului dvs. și finalizarea procesului de cumpărare. De fapt, majoritatea oamenilor ezită să cumpere un produs de la o companie care nu are blog.

Conținutul dvs. ar trebui să distreze sau să educe audiența. Dacă aveți pe cineva care scrie cu talent excepțional, puteți face ambele lucruri într-o singură bucată de conținut. Datorită numeroaselor platforme disponibile pentru a partaja conținut, marketerii apelează adesea la repostarea conținutului vechi.

Citește și: Sfaturi pentru dezvoltarea eficientă a unei afaceri de comerț electronic

Revizuiți-vă postările de pe blog și datele analitice vă vor spune ce postări au fost populare și care din ele nu au trezit suficient interes.Luați cele mai interesante piese de conținut și transformați-le în infografii, videoclipuri sau discuții pe podcast. Conținutul video, în special, s-a dovedit util în aproape fiecare industrie. Repostarea conținutului dvs. transformându-l într-un videoclip și distribuirea acestuia pe rețelele de socializare poate produce rezultate masive. Videoclipurile din rețelele de socializare obțin cu 1,200% mai multe acțiuni decât omologii lor de text. Adăugarea de thumbnailuri atractive în conținutul dvs. poate duce la aprecieri și partajări suplimentare pe toate platformele sociale.

2. Preț dinamic

Prețurile dinamice vor juca un rol semnificativ în îmbunătățirea rentabilității investiționale, precum și a ratei de conversie. În esență, stabilirea prețurilor dinamice este o practică în care o afacere va examina informațiile despre publicul țintă, prețurile concurentului și cererea pieței pentru a ajusta prețurile în timp real.

De exemplu concurenții dvs. au decis să își crească prețul cu 50 de dolari, în timp ce cererea crește încet. Un proprietar de afaceri inteligent va folosi această oportunitate pentru a ridica ușor prețul pentru a răspunde cererii. Această tactică ajunge să ajute atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii.

Ca urmare a întreprinderilor care încearcă să concureze una cu celălaltă în timp ce realizează un profit, există un impuls de a crea produse care sunt atât eficiente, cât și ieftine. Rezultatul este că produsul dvs. este mai accesibil, iar consumatorii sunt mai susceptibili să cumpere ceva de pe site-ul dvs. de comerț electronic dacă prețul este corect.

Citește și: Cum să îți îmbunătățești afacerea de comerț electronic prin Instagram live

3. Aplicații web progresive

Aplicațiile web progresive (PWA) sunt din ce în ce mai frecvente în spațiul de vânzare cu amănuntul online. În esență, un PWA este un site web cu un design mobil care răspunde atât de eficient încât seamănă cu o aplicație online pe care o descărcați în mod normal din magazinul Google Play.

Dezvoltatorii și proprietarii de afaceri colaborează pentru a crea un PWA care poate satisface nevoile clienților, indiferent de dispozitivul pe care îl folosesc.

Nu există niciun mister în ce privește motivul pentru care mai mulți comercianți de comerț electronic adoptă această abordare. În prezent, 66,53% din populația globală deține un dispozitiv mobil. Majoritatea oamenilor își folosesc smartphone-urile pentru navigare și cumpărături online. Dacă un site arată urât pe un dispozitiv mobil, utilizatorul va pleca. Ați pierdut acum un client. Cu toate acestea, dacă vine pe site-ul dvs. web și sunt întâmpinați de un PWA cu aspect profesionist, vor rămâne în pe el și vor răsfoi selecția dvs. de produse.

Citește și: Avantajele și dezavantajele comerțului electronic

4. SEO căutare vocală

Căutarea vocală este o altă tendință în creștere. Comercianții sunt concentrați foarte mult pe căutarea vocală, deoarece mulți consumatori folosesc software de recunoaștere a vorbirii cu dispozitivele mobile și boxele inteligente pentru a găsi produse și servicii prin Google. Statisticile arată că oamenii utilizează căutarea vocală pentru a face cumpărături online. Un uluitor procent de 62% dintre persoanele care dețin boxe inteligente susțin că au cumpărat un produs cu dispozitivul lor.

Citește și: Comerțul electronic continuă să crească: trenduri pentru anul 2019

Sursa foto: Unsplash