Un nou studiu realizat pe 19 milioane de întâlniri dezvăluie că acestea irosesc mai mult timp ca niciodată (dar există o soluție)

Un nou studiu realizat pe 19 milioane de intalniri dezvaluie ca acestea irosesc mai mult timp ca niciodata (dar exista o solutie)

Știm cu toții că întâlnirile pot fi o risipă extraordinară de timp. Cu toate acestea, puțini dintre noi realizăm cât de gravă este problema. Serviciul de programare online Doodle tocmai a dezvăluit rezultatele studiului său realizat pe 19 milioane de întâlniri și interviuri cu peste 6500 de angajaţi din SUA, Marea Britanie și Germania.
Rezultatele nu au fost unele plăcute.

Potrivit raportului Doodle privind situația întâlnirilor în 2019, costul reuniunilor prost organizate în 2019 va ajunge la 399 de miliarde de dolari în SUA și 58 de miliarde de dolari în Marea Britanie. Acesta este de aproape o jumătate de trilion de dolari doar pentru aceste două țări – o lovitură extraordinară asupra eficienţei afacerilor.

Care sunt unele dintre consecințele pentru angajații care suferă datorită întâlnirilor prost organizate? Potrivit raportului, cele mai întâlnite răspunsuri oferite de angajaţi au fost:
• întâlnirile prost organizate fac să nu îmi mai rămână timp suficient pentru a-mi face restul activităților (44%);
• acțiunile neclare conduc la confuzie (43%);
• organizarea proastă duce la pierderea concentrării asupra proiectelor (38%);
• participanții irelevanți încetinesc progresul (31%); și
• procesele ineficiente slăbesc relațiile client / furnizor (26%).

Vestea bună este că există lucruri pe care oricine le poate face pentru a face întâlnirile să fie mai bune, mai eficiente și productive. Raportul asupra situaţiei întâlnirilor realizat de Doodle sugerează că realizarea acestor patru lucruri poate face o mare diferență:
• stabilește obiective clare pentru întâlnirea ta;
• bazează-te pe o agendă clară;
• nu include prea mulți oameni în întâlnire; și
• folosește stimuli vizuali, cum ar fi videoclipuri și prezentări.

Cu o durată medie de aproximativ o oră a întâlnirilor de afaceri, costul întâlnirilor ineficiente poate escalada foarte ușor și afecta o organizație. Înainte de a rezerva o sală de ședinţe și de a trimite invitații, ia-ţi câteva momente pentru a lua în considerare motivul pentru care dorești să organizezi întâlnirea. Cine ar trebui să fie prezent? Ce rezultate aștepți în urma întâlnirii? Ce impact dorești să aibă?

Ca și în cazul oricărui alt instrument, întâlnirile vor oferi rezultatele pe care le dorești numai atunci când limitele lor sunt luate în considerare și tratate.

Sursa: Inc.com

Foto: Pixabay

Citește și Cum să deblochezi creativitatea echipei tale