Primele cursuri de seară, cu certificare în Customer Experience, la Institutul de Marketing

Primele cursuri de seara, cu certificare in customer experience, la Institutul de Marketing

Institutul de Marketing lansează primele cursuri de seară în programul de training și certificare internațională în Customer Experience, care se va derula între 20 octombrie 2017 și 15 martie 2018.

Programul de training poate fi parcurs la distanță sau într-o variantă combinată cu ateliere face to face și weekenduri intensive, timp de șase luni. Participanții vor aplica toate cunoștințele dobândite într-o lucrare realizată în cadrul organizației în care lucrează, pe care o vor dezvolta cu un tutore din Marea Britanie. Primul weekend intensiv din program are loc la București, pe 28 și 29 octombrie și este susținut de către Debbie Pearson, lector al Oxford College of Marketing. Participanții vor absolvi în martie 2017.

Experiența oferită utilizatorilor este noua armă cu care companiile asigură retenția clienților pe termen lung și, ca urmare, crește și nevoia de oameni specializați în domeniu. De altfel, Institutul de Marketing se mândrește deja cu primii specialiști certificați.

Data limită pentru înscrierile în noul program de training este 16 octombrie. Companiile interesate să-și pregătească și să-și certifice specialiștii au suport direct în România, la Institutul de Marketing, iar profesioniștii care doresc să își susțină singuri participarea vor fi sprijiniți printr-un program de plată în tranșe a taxelor de curs.

„Zona managementului experienței clienților este vastă și nu poți deveni specialist peste noapte. Însă, un program de training pe termen lung sprijină cursanții să își pună la punct noțiunile și să producă un plan concret de customer experience pentru organizația în care lucrează. Asta înseamnă un suport puternic, tangibil și cu rezultate imediate pentru organizațiile în care aceștia lucrează. Prin cursurile de seară pe care le adăugăm programului nostru de pregătire, dorim să le oferim și mai mult sprijin cursanților noștri, înscriși în acest program de pionierat”, spune Oana Sav, coordonator și trainer la Institutul de Marketing.

Cursanții înscriși până acum sunt din zona tehnologiei, a serviciilor financiare și a comunicațiilor, dar și profesioniști din companii de publicitate, care doresc să fie mai competitivi și să răspundă mai bine nevoilor clienților lor. Cei interesați să se alăture primilor specialiști certificați în acest nou domeniu sunt invitați, gratuit, la seara deschisă, organizată pe 10 octombrie, la București, la Integral Programe Educaționale. La eveniment va participa Raluca Tănase, Senior Web Analytics Expert la Netcentric și unul dintre primii absolvenți ai acestui program.

„Mi-a  plăcut volumul mare de resurse pus la dispozitie și, mai ales, experiența lectorilor și a tutorilor, care, efectiv, mi s-au părut niște dinozauri ai marketingului, fără absolut nici o conotație negativă. Oamenii au făcut asta în toată cariera lor și se răsfrânge foarte frumos în experiența de predare-învățare’’, spune Raluca, despre studiul în cadrul acestui program.

Un studiu al companiei Gartner arăta că, în 2017, 50% din investițiile dedicate produselor vor fi redirecționate către Customer Experience și că, până în 2020, această componentă va fi mai importantă decât prețul și produsele în mixul de marketing. De asemenea, se estimează că 41 miliarde de dolari sunt pierdute anual doar de către companiile din Statele Unite, din cauza problemelor legate de customer service.

Conform statisticilor LinkedIn, în România sunt mai puțin de 160 de profesioniști responsabili de Customer Experience, dintre cei peste 25.000 de profesioniști în marketing, care au cont pe cea mai populară rețea de socializare profesională din domeniul carierei și networking-ului din lume. Doar piața de soluții de tehnologie de customer experience managament a crescut cu peste 20% în intervalul 2012-2016. Motorul acestei evoluții a fost creșterea constantă a numărului de puncte de contact și interacțiune cu clienții.

Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local, în România, tuturor marketerilor interesați de performanță profesională la standarde internaționale, prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul oferă acces la resurse de marketing, dar și webinare pe teme de interes din domeniu și susține, din acest motiv, și un portal dedicat de resurse, www.marketingfocus.ro.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este una dintre cele mai mari asociații ale oamenilor de marketing din Europa, cu peste o sută de ani de existență. CIM trasează standardele profesionale în domeniu, dezvoltând și actualizând permanent programele de studiu, în funcție de dinamica pieței muncii și de cerințele venite din partea angajatorilor.

Cei interesați pot găsi mai multe informații pe site-ul dedicat, www.institutuldemarketing.ro, dar și pe portalul de resurse Marketing Focus.

(Foto credit: Davide Cantelli / Unsplash)