30 de statistici de social media și de marketing utile în 2013

30 de statistici de social media și de marketing utile în 2013

Orice strategie de marketing pornește de la informație. Specialiștii în domeniu trebuie să fie mereu la curent cu cele mai noi cercetări de piață, cu cele mai noi trenduri în materie de social media, cu ce strategii adoptă competiția.

În acest sens, cei de la business2community.com au adunat o serie de statistici despre care, spun ei, că oferă cele mai noi informații necesare până la sfârșitul anului 2013 specialiștilor în marketing

Studiile sunt legate în mod particular de social media, de comportamentul consumatorilor pe rețelele de socializare, de cum se folosesc executivii de social media în afacerile lor, fie că vorbim de companii de tip B2B sau de site-uri, dar și despre marketingul de conținut sau cel mobil.

Statistici despre Social Media

* 93% dintre marketeri folosesc social media pentru afaceri – WordPress Hosting SEO)

* Social Media a ajuns la vârsta de mijloc . 45-55% dintre cei care folosesc rețelele de socializare sunt deja adulți  – State of Search

* Facebook, Twitter și Google+ sunt cele mai populare rețele sociale care au specialiști în marketing pentru motoarele de căutare. Pe locul doi în ceea ce privește popularitatea se află Youtube și LinkedIn, iar pe ultimul loc se află Flickr, Tumblr și StumbleUpon – B2B Infographics

* Marketerii nu sunt ca oamenii obișnuiți. 86% dintre ei au dat like cel puțin unui brand, lucru pe care doar 58% dintre oamenii obișnuiți l-au făcut – Thought Reach

* 75% dintre utilizatorii de social media refuză ca marile platforme și companii să le folosească informațiile personale în scopuri publicitare –  Relevanza

* Cât de mari sunt rețelele de socializare? În ianuarie 2013, Facebook avea un milliard de utilizatori, YouTube 800 de milioane  – TECHi

* Marketerii se vor concentra anul acesta mai mult pe SEO (optimizarea pe motoarele de căutare) – (eMarketer)

* 26% dintre companii încă blochează accestul angajaților la rețelele de socializare  – . (WordPress Hosting SEO)

* 70% dintre specialiștii în marketing consideră că publicitatea pe rețelele de socializare este extrem de importantă pentru creșterea popularității unui brand  – Heidi Cohen

Cum folosesc liderii social media

30 de statistici de social media și de marketing utile în 2013

* 82% dintre consumatori au mai mare încredere într-o companie dacă CEO-ul este active pe rețelele de socializare  – War of Words: Myth-Busting Social Media, SEO & Content Marketing

* Femeile care ocupă funcția de CEO ale unor mici afaceri tind să considere social media extrem de valoroase pentru dezvoltarea companiei lor – (Marketing Charts)

* Emai-ul este cea mai eficientă metodă de contactare a unui CEO. 90% dintre ei își verifică Inbox-ul  în mod regulat – WordPress Hosting SEO)

Statistici despre Facebook

* 23% dintre utilizatorii de Facebook își verfică de cel puțin cinci ori pe zi contul – WordPress Hosting SEO

* 67% dintre specialiștii în marketing B2B au stabilit conexiuni prin intermediul Facebook – War of Words: Myth-Busting Social Media, SEO & Content Marketing

* Care este cea mai potrivită perioadă pentru a posta pe Facebook? O variant„ ar fi sâmbăta seara. De asemenea, recomandat este să ai o postare de cel puțin 3-4 ori pe săptămână – Visual.ly

* Jumătate din tot traficul web pe mobil din Marea Britanie se duce în Facebook – WordPress Hosting SEO

Statistici despre LinkedIn

* 97% dintre executivi au folosit LinkedIn – Search Engine Journal

* 41% dintre cei care dețin mici afară folosesc LinkedIn pentru a-și dezvolta companiile  – Marketing Charts

Statistici despre Twitter

* 71% dintre postările pe Twitter sunt ignorate – Search Engine Journal

* 50% dintre utilizatori tind să cumpere mai repede de la brandurile pe care le urmăresc pe Twitter – War of Words: Myth-Busting Social Media, SEO & Content Marketing

* În timpul unei săptămâni, ziua de marți are cel mai mare CTR (click-trough-rate), de 1,8%, iar ziua de vineri, cel mai mic, 1,5% – (Bit Rebels)

Statistici legate de marketing-ul de conținut

* 70% dintre specialiști susțin că marketing-ul de conținut determină creșterea popularității unui brand  – (iMedia Connection)

* 94% din totalul vizualizărilor este adus de un conținut cu imagini – (Heidi Cohen)

 Statistici despre B2B Marketing

* Social media contează pentru cumpărătorii B2B. 53% dintre ei urmăresc discuțiile vânzătorilor pe rețelele de socializare atunci când plănuiesc să încheie o afacere – War of Words: Myth-Busting Social Media, SEO & Content Marketing

* Peste 80% dintre marketerii B2B se folosesc de LinkedIn, Twitter și Facebook pentru a distribui conținut legat de afacerea lor – Polaris B

Statistici cu provire la marketingul mobil

* 25% dintre căutorile de anul trecut s-au făcut pe dispozitive mobile – (imFORZA)

* 33%  dintre consumatori cred că mail-ul este cel mai eficient instrument pentru a construi loialitatea față de un brand. 23% dintre specialiștii în marketing sunt de părere, însă, că, de fapt, pentru a fideliza clienții mai potrivite sunt aplicațiile – Thought Reach

* În 2013, specialiștii în marketing plănuiesc să se axeze pe canalele media mobile. Prin urmare este așteptată o scădere a publicității în ziare și reviste – eMarketer

Statistici legate de SEO

* 71% dintre specialiștii în marketing spun că un conținut potrivit i-a ajutat ca site-ul lor să își îmbunătățească poziția în căutările organice și le-a crescut traficul – . (iMedia Connection)

* Clipurile video trebuie optimizate. YouTube este, în prezent, al doilea cel mai mare motor de căutare  – WordPress Hosting SEO

Citește și YOUTUBE – Ce face un brand ca să aibă succes?