Moduri de a obține mai mult de la strategia dvs. de marketing

Moduri de a obtine mai mult de la strategia dvs. de marketing

Indiferent de aceste sfaturi, aveți în continuare nevoie de un produs sau serviciu excelent care să ofere o valoare mai mare decât costul pe care îl percepeți și trebuie să lucrați mai mult și mai inteligent decât concurenții dvs., dintre care mulți sunt la fel de dornici să urce în top ca și dumneavoastră. Dar aceste tactici vă pot oferi un avantaj față de cei care nu le valorifică în mod corespunzător.

Reutilizați conținutul

Cea mai mare plângere pe care o aud de la proprietarii de afaceri este că nu au timp să creeze conținutul de care au nevoie pentru un marketing eficient.

Între postări de blog, podcast-uri, rețele sociale, videoclipuri, e-mail și nenumărate alte tipuri de conținut pe care trebuie să le creăm pentru a rămâne în fața publicului nostru, e foarte posibil ca ziua deja să fi trecut. Dar problema pe care o au cei mai mulți oameni este că încearcă să creeze totul de la zero, chiar dacă majoritatea au o mulțime de conținut proaspăt și util deja la îndemână.

Citește și: Studiu eJobs: mai mult de 50% dintre candidații care au aplicat anul acesta nu au primit feedback de la angajatori

Probabil că ați făcut o prezentare informativă sau ați instruit angajații despre cum să efectueze serviciul pe care îl oferiți clienților dvs. cel puțin o dată, nu?

Luați conținutul respectiv și transformați-l într-una sau mai multe postări de blog, mai multe postări mai mici pentru rețelele sociale, mai multe videoclipuri scurte și poate și o lungă serie de elemente grafice cu un citat sau un sfat. Toate din acea prezentare.

De asemenea, puteți utiliza aceste conținuturi mai mici în e-mailurile dvs. ca un mini-curs. Și nu se termină aici. Puteți utiliza, de asemenea, acest conținut pentru a demonstra expertiza dvs. în prezentarea gazdelor de podcast, jurnaliștilor, producătorilor de televiziune și altor persoane care ar putea dori să vă împărtășiți cunoștințele cu publicul lor.

Externalizați sarcini de marketing la nivel scăzut

Majoritatea antreprenorilor cred că sunt mai buni la sarcinile pe care le fac decât oricine altcineva, inclusiv angajații lor. Poate au dreptate, dar asta nu înseamnă că ar trebui să încerce să facă totul ei înșiși, pentru că nu este o afacere rentabilă- este o cale rapidă de epuizare.

Dacă vrem să creștem, trebuie să acceptăm că echipa noastră poate să nu facă lucrurile exact în același mod sau la fel de bine ca noi. Delegarea angajaților interni este o opțiune, iar pentru anumite tipuri de muncă, poate fi cea mai bună opțiune. Dar cel mai adesea, este mai bine să externalizăm majoritatea, dacă nu toate, sarcinile care nu sunt esențiale pentru afacerea noastră.

Marketingul este una dintre aceste sarcini. Sarcini mici, cum ar fi postarea pe rețelele de socializare, extinderea legăturilor și compilarea datelor pentru eforturile noastre de marketing. Externalizarea acestor sarcini ne permite să reducem costurile fixe, ceea ce este esențial în perioadele economice incerte. De asemenea, ne permite ca angajații noștri de bază să se concentreze doar pe cele mai importante sarcini care sunt esențiale pentru afacerea noastră. Dar este esențial să avem un proces documentat solid înainte de a merge pe această cale. Majoritatea antreprenorilor trec cu vederea acest pas, ceea ce duce la dezastru.

În calitate de antreprenori, este ușor să uităm că avem cunoștințe specializate pe care alții nu le au. Adesea, avem ani de experiență care ne permit să folosim aceste cunoștințe mai eficient. Dar când încercăm să delegăm cuiva care nu are aceleași cunoștințe și experiență,  rezultatul este de obicei un eșec colosal.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Un proces cuprinzător și documentat vă asigură că sarcinile pe care le externalizați sunt îndeplinite în mod corespunzător. Cheia este să documentați fiecare pas al sarcinilor de marketing pe care intenționați să le externalizați pe măsură ce le efectuați. Acest lucru vă asigură că nu ratați niciun pas. Apoi, când externalizați aceste sarcini, continuați să actualizați procesul documentat pentru a aborda orice incertitudine sau întrebări de la asistenții virtuali.

Acest lucru face, de asemenea, mai ușoară scalarea, deoarece procesul poate fi folosit pentru a ajuta la formarea de noi asistenți virtuali, economisind dvs. și echipei dvs. o cantitate extraordinară de timp.

Automatizați sarcini de marketing repetitive sau banale

Automatizarea poate elimina complet persoanele din anumite sarcini, crescând dramatic productivitatea, reducând în același timp costurile. Acesta este un domeniu pe care îl abordez cu prudență extremă, deoarece, deși există unele sarcini de marketing care pot și ar trebui automatizate, există și unele care nu ar trebui automatizate niciodată. Un exemplu este engagementul sau implicarea utilizatori.

Probabil că v-ați confruntat cu acest lucru când ați acceptat o nouă prietenie pe rețelele sociale și ați fost imediat abordat cu un mesaj care lansează produsele sau serviciile unei companii. Acest lucru creează o impresie proastă, deoarece demonstrează că expeditorul vede oamenii doar ca pe potențiali clienți și nimic mai mult.

Cheia utilizării automatizării pentru a obține mai mult din marketingul dvs. este să o aplicați numai sarcinilor repetitive sau banale – niciodată la sarcinile care necesită implicare cu oameni reali.

Construiți un brand personal

Oamenii preferă să facă afaceri cu persoane pe care le cunosc, le plac și în care au încredere. Pentru a face oamenii să vă cunoască, să vă placă și să aibă încredere în dvs., trebuie să construiți un brand personal. Astăzi, nu mai avem luxul de a ne ascunde în fundal.

Prima parte este de fapt construirea mărcii dvs. personale, iar a doua este crearea de conștientizare și autoritate pentru marca dvs. personală.

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

Construirea brandului personal este relativ simplă, dar nu este un proces ușor. Ceea ce vreau să spun este asta – procesul în sine nu este complicat – trebuie să creați în mod constant conținut care să vă demonstreze expertiza și personalitatea. Dar nu este ușor, deoarece asta necesită multă muncă pe o perioadă lungă de timp – atât în ceea ce privește crearea conținutului necesar, cât și în ceea ce privește distribuirea acestuia prin site-ul dvs. web, alte publicații, rețele sociale, e-mail și alte canale.

Sursa foto: Unsplash

  • 2
  •  
  •  
  •  
  •