Compania Samsung a fost denumită cel mai popular brand în social media, la nivel global, în 2013, potrivit unei analize făcute de Starcount,citată de Mashable.com.
Chiar dacă Samsung nu a fost în mod particulat popular pe o anumită rețea de socializare, brandul a reușit într-un an să adune 16 milioane de noi followeri din mai multe platforme, ceea ce l-a adus pe primul loc.
Walt Disney a asjuns pe locul doi, în mare parte ca urmare a unei creșteri cu un milioni de followeri pe site-ul de microblogging, Sina Weibo. Pe locul trei se află National Geographic care a reușit să atragă pe canalul său de YouTube în jur de 160 de milioane de vizualizări.
Nike a ajuns pe locul patru datorită numeroaselor sale clipuri virale lansate anul acesta, clipuri care au adus cu 50 de milioane mai multe vizualizări, iar pe locul cinci se află Google. Pentru Google a fost un an important, în primul rând prin lansarea de noi produse precum Google Glasse, dar și la nivel de social media. Brandul a reușit să își crească numărul de fani pe Facebook cu trei milioane.
Iată și alte branduri care au intrat în topul Starcount, top realizat pe baza analizării de date preluate de pe Facebook, YouTube și alte site-uri de acest tip: