Campanie HP – Cum să promovezi un produs în ritmuri create de utilizatori

Campanie HP - Cum să promovezi un produs în ritmuri create de utilizatori

În încercarea de a realiza o campanie de promovare a unui nou produs HP (HP Split –jumătate laptop, jumătate tablet) care să atragă un public tânăr, agenția 180 LA a făcut ceva ce nu a mai fost făcut până acum, informează fastcocreate.com.

Ei au creat un eveniment de tip live online intitulat 2Days Beat în cadrul căruia artistul de hip-hop Vic Mensa și producătorul Clams Casino au realizat o piesă muzicală bazându-se pe input-ul primit de la utilizatori.

Ideea de bază a campaniei a fost noțiunea de „noua generație care face lucruri specifice noii generații cu cele mai noi tehnologii”.

Fiecare generație are propriul ei tip de muzică, iar cei de la HP împreună cu agenția de publicitate au găsit o modalitate inedită de a integra acest lucru în campania lor. Au pus utilizatorii să contribuie la compunerea de piese muzicale.

Cum a reușit publicul țintă al HP să își creeze propriile melodii? Pe 18 noiembrie canalul de Youtube al HP era gestionat prin intermediul unei gazde virtuale care punea întrebări vizitatorilor legate de ce tip de muzică ascultă, ce ritm este mai pe placul lor. De cealată parte, agenția de publicitate, cu o echip de 130 de oameni recepționau mesajele respective, iar pe baza inputului primit de la utilizatori, elementele muzicale erau mixate în funcție de preferințele lor.

Din multe variante, au ieșit la final trei: „Egyptian Cotton,” „Cloud 9,” și „Think Sleep.”

Întreaga campanie a beneficiat și de un design vizual special în așa fel încât experiența utilizatorului să fie cât mai plăcută. Comentariile utilizatorilor au fost transformate, practice, în mici opera de artă.

Din oră în oră, pe parcursul campaniei, echipa aducea o surpriză pe canal, o serie de efecte vizuale care să le capteze atenția utilizatorilor.

Interesul pentru acest tip de eveniment a fost unul atât de mare încât canalul HP de Youtube a picat pentru 20 de minute. 4000 de oameni încercau să intre simultan pe pagină.

În total 214.000 de oameni au încercat live-stream-ul HP. S-au înregistrat 10.000 de comentarii, dintre care, de exemplu, 151 au fost folosite pentru „ Egyptian Cotton”.