Instagram, cea mai populară rețea de distribuție a fotografiilor și clipurilor video, reprezintă o unealtă utilă de marketing, branding și media. Cu peste 300 de milioane de utilizatori în întreaga lumea, Instagram influențează decisiv modul în care transmitem și percepem conținutul vizual.
Felul în care folosești rețeaua Instagram poate fi decisiv pentru valoarea de brand a companiei pe care o reprezinți, de aceea, inc.com menționează cinci greșeli care trebuie evitate în comunicarea pe Instagram:
- Nu abuza!
Chiar dacă ești entuziasmat de această rețea și ai tendința să distribui o mulțime de imagini, ai grijă să nu publici prea des conținut vizual publicitar. Dacă postezi din minut în minut, riști să alungi urmăritorii și să-i iriți. Cel mai bine este să ai un calendar de postări bine pus la punct și să-l respecți. Pentru a afla care este cel mai bun moment al zilei pentru postări, folosește iconsquare.com.
2. Evită imaginile de calitate slabă
Conținutul vizual pe care îl postezi reprezintă cartea ta de vizită. Încearcă să postezi imagini de calitate, care vorbesc despre tine sau despre brand-ul tău într-un mod unic. În momentul în care publici imagini mediocre sau comune, oameni își vor pierde rapid interesul.
3. Nu neglija descrierea profilului
Cele câteva cuvinte care apar la profilul tău de Instagram contribuie la valoarea de brand a companiei tale. Secțiunea „despre” este primul lucru pe care oamenii îl văd atunci când accesează profilul tău. Tocmai de aceea este important să creezi un conținut relevant și atractiv pentru utilizatori, astfel încât să atragi atenția celor care te vizitează și aceștia să-și dorească să te urmărească.
4. Nu pierde din vedere conectarea cu alți utilizatori
Ține minte: Instagram este, înainte de toate, o rețea socială. Dacă eviți să te implici în discuții și să te conectezi cu ceilalți utilizatori, aceștia nu te vor remarca și nu vei produce nici un fel de impresie asupra lor. Înainte de a te implica în discuții, indiferent dacă este vorba despre comentarii și tag-uri, asigură-te că ai de partea ta utilizatorii relevanți, interesați de brand-ul tău. În momentul în care cei care te urmăresc fac parte din publicul tău țintă, comunicarea este mult mai ușoară, iar interacțiunea vine de la sine.. Folosirea unor hashtag-uri greșite
Hashtag-urile sunt elementul-cheie în Instagram. Dacă știi când și cum să le folosești, îţi vei crește popularitatea brand-ului și vei deveni mult mai relevant. Mai mult de 91% dintre postările de pe Instagram conțin hashtag-uri. Ai grijă să nu folosești aceste hashtag-uri în exces sau să uiți să le folosești atunci când este cazul. Găsește balanța perfectă între postări și tipul de hashtag-uri pentru a fi relevant.
Spor la comunicat!