Ponturi utile pentru marketingul pe Instagram

Ponturi utile pentru marketingul pe Instagram

Dacă sunteți în căutarea unei modalități de a vă dezvolta afacerea, vă recomandăm să luați în considerare marketingul pe Instagram. Instagram este o parte esențială a strategiilor de marketing pe rețelele sociale ale multor proprietari de afaceri. Acest ghid acoperă avantajele utilizării Instagram pentru afaceri și sfaturile de marketing pe Instagram de urmat.

Avantajele de afaceri ale utilizării Instagram

Instagram este un instrument inteligent de marketing dacă afacerea dvs. are produse și servicii care pot fi prezentate vizual și publicul dvs. este activ pe canal. Dacă afacerea dvs. verifică acele căsuțe și vă planificați și executați cu atenție strategia de marketing pe Instagram, acest canal de socializare poate avea aceste beneficii mari:

  • Creșterea gradului de conștientizare a mărcii
    Încrederea adepților
    Loialitatea fata de marca
    Un impuls al traficului site-ului web
    Ponderi noi
    Clienti noi

Sfaturi de marketing și cele mai bune practici pe Instagram

Strategiile de marketing Instagram variază de la o afacere la alta. Aflați dacă acestea vi se potrivesc și puneți-le în aplicare, scrie business.com.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Cunoașteți-vă publicul

Dacă nu vă cunoașteți publicul, creați în esență conținut orbește. Multe companii mici cred că publicul lor este toată lumea, ceea ce nu este aproape niciodată cazul.

Pentru a vă ajuta să identificați publicul țintă, HubSpot sugerează crearea de profile de clienți ideali. Un client ideal este o reprezentare fictivă a unei persoane care va cumpăra mai mult ca sigur de la dvs. și va rămâne loială brandului. Puteți avea mai multe astfel de profile, dar limitați-le la cinci pentru a vă asigura că acestea sunt gestionabile. Includeți detalii importante despre publicul țintă, cum ar fi datele demografice ale acestora și modul în care gândesc și acționează. De exemplu, luați în considerare următoarele caracteristici:

  • Interval de vârstă (păstrați-l în decurs de 10 ani)
  • Locație specifică (oraș și stat)
  • Denumirea funcției
  • Gen
  • Ce îi motivează la locul de muncă
  • Ce îi motivează acasă
  • Trei probleme principale pe care le au
  • Unde se îndreaptă spre informații (tv, internet, ziare)
  • Orice informații suplimentare pe care le puteți identifica (de exemplu, dacă au animale de companie și / sau copii, salariul lor, hobby-urile lor)

Când dezvoltați profile de clienți,  faceți-le cât mai clare și cât mai detaliate posibil. Cu cât sunt mai specifice persoanele care cumpără, cu atât veți reuși mai bine să creați conținut care să atragă publicul dvs. Dacă nu sunteți sigur de unde să obțineți aceste informații, începeți prin a vă examina clienții actuali. Trimiteți-le un sondaj prin e-mail, comunicându-le cât timp va dura completarea. Păstrați întrebările scurte și oferiți opțiuni cu răspunsuri multiple și deschise.

  • 11
  •  
  •  
  •  
  •