Noile unelte de promovare pe Instagram pentru aproape orice business

Noile unelte de promovare pe Instagram pentru aproape orice business

De ceva vreme, Instagram a devenit un instrument de marketing pentru business-uri, prin care se construiește o conexiune cu publicul dincolo de link-uri și vizualizări. Deja ne adaptăm la o platformă socială care prevede crearea unei strategii de promovare și construcția unui plan editorial.

S-a anunțat oficial lansarea unei structuri pentru utilizatorii business, cu opțiuni precum profile dedicate, instrumente de analiză, construcție de reclame direct în aplicația de mobil: Instagram Business Tools.

 

Profilele de business

Sunt o opțiune gratuită pentru conturile care vor să fie recunoscute ca un business oficial pe Instagram. Se poate alege de către consumator cum să contacteze compania respectivă: apel, mesaj, e-mail.

Butonul de contact apare lângă cel de “Following”, în secțiunea cu informații despre profil. La click pe buton, utilizatorului i se va da opțiunea de a lua legătura cu business-ul sau de a obține direcții spre locația acestuia.

 

Statistici

Statisticile din Instagram oferă informații despre cei care urmăresc un profil și ce postari au fost mai interesante – toate întâmplându-se în cadrul aplicației de mobil. Aflând mai multe despre comportamentul și datele demografice ale audienței, se poate crea un conținut cât mai relevant și autentic.

Instagram măsoară indicatori precum postările cele mai bune, câți utilizatori au văzut reclama, ce interacțiuni au existat, date despre cei din rețeaua de fani (vârstă, sex, locație). Aceste lucruri sunt foarte importante pentru orice om de marketing, în special pentru crearea unui conținut care să maximizeze potențialul audienței și al interacțiunilor pe profil, la orele potrivite din zi.

 

Promovarea

Posibilitatea de a investi un buget în postările de pe Instagram reprezintă un real ajutor pentru un business care vrea să se conecteze cu și mai mulți consumatori.

Pentru a crea o campanie plătită, se poate alege una dintre postări la care se adaugă un buton care încurajează userii să răspundă printr-o acțiune. Audiența poate fi aleasă în functie de mesaj și conținut. Perioada de timp în care să ruleze reclama poate fi setată tot din aplicație.

Funcționalitățile noilor ad-uri sunt gândite pentru a servi oricărui tip de utilizator, într-un timp scurt, fără mari bătăi de cap.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •