Secretul traficului de pe site-ul tău

Pasi pentru implementarea SEO inainte de lansarea unui site

Doar pentru că nu vezi un lucru nu înseamnă că nu există, iar acest lucru poate fi adevărat și în cazul tău din punct de vedere marketing. Traficul pe website-ul tău poate să ascundă un mesaj care să deschidă o nouă abordare privind conținutul.

La recentele dezbateri de content marketing la Content Marketing World 2016 pentru B2C (business to consumer) au participat Andrew Davis, autorul ”Brandscaping”, Margret Magnarelli, director de marketing și editor de conținut la Monster, Thao Le, vice președinte de marketing la Hyland’s, Amanda Todorovich, director de content marketing la Clinica Cleveland și Michael Weiss, vice președinte de marketing la Creative Circle. Cea care a condus discuțiile a fost Deborah Holstein, vice președinte de marketing pentru Hightail.

Punctul de plecare al discuției a fost dacă traficul pe website este un indicator bun al succesului conținutului.

Amanda Todorovich a subliniat că traficul mare este un rezultat important și un prim pas, însă trebuie luat în considerare dacă este atras publicul ”corect”, în căutarea perpetuă de a recupera investiția în conținut, de a distribui rezultatele și a face măsurători sigure. Cu alte cuvinte, dacă traficul crește, însă vânzările și conversiile stagnează, ai o problemă.

Joe Pulizzi și Robert Rose lucrează la un nou model de conținut marketing, anume folosirea conținutului ca un centr de profit independent. Lucru ce presupune lansarea unor companii media în interiorul departamentului de marketing pentru diferite branduri.

Acest model nu a făcut parte din schema originală a lui Joe pentru Content, Inc. , însă marketingul este un domeniu în continuă mișcare și din ce în ce mai sofisticat, după cum rezultă din Benchmark-urile pentru Marketing Content în Business-to-Business, Bugete și Trend-uri în America de Nord de anul acesta. Aflăm că ritmul de adopție al conent marketing-ului este în continuă creștere, 60 % dintre oamenii care lucrează în marketing afirmă că organizațiile lor sunt ”foarte” sau ”extrem” de orientate pe content marketing, și 86% spun că este o ”componentă importantă” a programului de marketing al organizației lor.

Sarah Schaffer, director de conținut la HZDG, ne dă exemplul revistei lor Sous-Vide create pentru Cuisine Solutions. Ea spune că există un întreg sector de publicații în domeniul media, dedicate unei nișe pentru care există audiență puțină dar entuziastă, dispusă să plătească pentru o revistă tematică.

Un alt exemplu este Mondelez, compania care produce Wheat Thins, Toblerone, Oreo și altele va intra în parteneriat cu companii media pentru a produce conținut fiabil comercial printre care un serial web, jocuri pentru telefoanele mobile și un eveniment de skydiving.

Iar acum gândește-te la site-ul tău: ce nișă din conținutul tău ai putea transforma într-un produs care să satisfacă traficul orientat pe această zonă? Ai trafic orientat pe o anume parte de conținut – nu poți să îl transformi într-o oportunitate?

  •  
  •  
  •  
  •  
  •