Creați conținut puternic care are ca rezultat un trafic mai mare, engagement și conversii.
Întotdeauna apar schimbări în peisajul marketingului digital. Întreprinderile trebuie să rămână la curent cu ultimele tendințe și evoluții ale platformelor tehnologice pentru cele mai bune rezultate.
În 2020, impactul inteligenței artificiale, al big data, al analizelor și al altor platforme vor avea impact asupra creării de conținut. Vedem deja o personalizare crescută și automatizare în marketingul de conținut, scrie business.com.
De asemenea, mai multe persoane ca niciodată au acces la internet și folosesc telefoane mobile. Astfel de evoluții afectează modul în care marketerii creează conținut și îl distribuie. Platformele de socializare și motoarele de căutare implementează, de asemenea, modificări ale algoritmilor lor pe care trebuie să le urmați.
Citește și: Cum să maximizezi bugetul pentru marketingul de conținut al afacerii tale
Conținutul trebuie să reflecte astfel de avansări ale tehnologiei pentru a servi persoanele care o consumă. Scrierea unui conținut excelent va rămâne în centrul marketingului digital și este important pentru obținerea de conținut bun astăzi.
Iată câteva moduri importante prin care o afacere poate crea conținut excelent pentru a obține rezultatele dorite.
Creați subiecte susținute și cercetate
Un studiu arată că 90,88% dintr-un miliard de pagini web nu primesc trafic de căutare organică de la Google. Majoritatea conținutului online nu este vizibil, ceea ce înseamnă că întreprinderile nu creează angajamente și nu obțin conversii.
Unul dintre motivele pentru care multe pagini nu obțin trafic este acela că întreprinderile nu creează conținut relevant. Este esențial să creați informații pe care oamenii le caută în mod activ. Puteți face acest lucru prin cercetare și prin încorporarea cuvintelor cheie care se potrivesc cu ceea ce utilizează oamenii atunci când caută informații specifice.
Cercetarea conținutului vă permite să creați informații care să fie oportune, relevante și prietenoase pentru căutare.
Crearea de conținut ar trebui să înceapă cu cercetarea. Astăzi, există instrumente noi și aprofundate alimentate de AI pentru a vă oferi informații de neprețuit. Big data și analizele permit instrumentelor de cercetare a conținutului să analizeze milioane de surse de conținut pentru a identifica tendințele și tiparele critice.
Citește și: Cum să creezi conținut care să devină viral în 2020
Folosiți instrumente pentru crearea de conținut și cercetarea conținutului pentru a genera idei de subiecte. Astfel de platforme vă pot ajuta să dezvoltați idei de subiect oferindu-vă informații utile precum:
Tendințe istorice în conținut pentru un anumit subiect
Cele mai bune formate de utilizat la crearea de conținut, cum ar fi infografie, liste, documente, videoclipuri și alte formate
Cuvinte cheie înrudite pe care le puteți utiliza pentru a crea mai mult conținut
Care sunt platformele de top pentru conținutul dvs. și cele mai bune formate pentru fiecare platformă
Angajamentele medii pentru o postare
Cele mai bune site-uri și publicații pentru conținutul dvs.
Idei pentru conținut ever green care creează implicare în timp
Cu informații de acest gen la îndemână, veți crea conținut care să aibă mai mult impact.
Folosiți instrumente gratuite, precum Google Trends, care vă permit să știți ce subiecte sunt în trend în acest moment. Google Alerts este un alt instrument gratuit care trimite e-mailuri care vă informează atunci când conținutul este publicat pe baza alegerii dvs. de cuvinte cheie.
Cu ajutorul instrumentelor de cercetare a conținutului, aveți date care să vă ghideze crearea conținutului. Veți face postări pertinente și relevante care vor stimula traficul și conversiile.
Cercetarea oferă, de asemenea, valori de referință. Puteți configura API-uri și puteți crea proxy pentru a înțelege dacă acest conținut merge bine. Cercetarea vă permite să măsurați lucruri precum numărul de acțiuni, like-uri și comentarii generate. Cercetarea conținutului în 2020 este mai vizibilă ca niciodată. Folosiți instrumente gratuite și premium disponibile pentru a informa cum să vă faceți conținutul și unde să îl distribuiți.
Utilizați conținut video
Este cunoscut faptul că video contentul este extrem de captivant. Conținutul video îi poate face pe oameni să rămână pe un site de 2,6 ori mai mult și, de asemenea, joacă un rol crucial în achizițiile de produse.
În 2019, s-a constatat că există 4 miliarde de utilizatori de telefonie mobilă unici, iar 48% din toate paginile web vizionate provin de la dispozitive mobile. Conținutul video este ușor de consumat pe ecranele mobile în comparație cu postările de text. Este extrem de accesibil și antrenant, deși este dificil de creat în comparație cu articole și imagini.
Citește și: Sarcini pe care trebuie să le automatizezi în procesul de marketing de conținut
Cu toate acestea, trebuie să luați în considerare crearea de conținut video mai mult pe viitor, deoarece oamenii caută conținut vizual pentru informații. Crearea videoclipurilor vă permite să ajungeți la mai multe persoane pe diferite platforme și pot atrage mai multă atenție asupra mărcii dvs.
Personalizări
Oamenii răspund la conținut personalizat. AI poate permite companiei dvs. să creeze personalizare excepțională în interacțiunile cu clienții. AI astăzi face posibilă trimiterea de e-mailuri personalizate care sunt declanșate de comportamentul utilizatorului. Unele dintre aceste declanșatoare comportamentale pot fi atunci când primiți un abonat pe blogul dvs., când aleg să facă upgrade la un alt pachet sau orice altă acțiune.
Personalizăm conținutul atunci când folosim servicii de streaming video. Platformele de difuzare vă solicită adesea să alegeți subiecte specifice și interesante.
Vei primi apoi e-mailuri și recomandări de conținut pe baza acestor alegeri. AI permite acest tip de personalizare.
Puteți utiliza, de asemenea, servicii de e-mail marketing care vă permit să segmentați lista de e-mailuri într-un grad ridicat. Segmentarea listei dvs. de e-mail și utilizarea instrumentelor potrivite vă vor ajuta să trimiteți conținut personalizat pe care utilizatorii îl vor aprecia.
Aplicațiile AI pot studia comportamentul utilizatorului și pot trimite rapoarte. Puteți lansa e-mailuri automat către utilizatorii care și-au abandonat coșurile de cumpărături sau nu au vizitat site-ul dvs. de ceva vreme. Dacă aveți un site de apartenență, atunci puteți trimite abonaților dvs. un raport săptămânal despre realizările și activitățile lor.
Citește și: Cum să generezi idei creative de conținut în orice moment
AI și analizele predictive vă permit să studiați comportamentul clienților, să obțineți informații și să creați e-mailuri construite pe astfel de date. Veți avea informații despre momentul în care este cel mai bun moment pentru a trimite un e-mail. De asemenea, puteți recomanda produse pe baza istoricului de navigare sau să sugerați produse legate de achiziția anterioară a unui utilizator.
AI vă permite să personalizați practic orice interacțiune cu afacerea dvs. online. Folosiți-l pentru a crea linii de subiect care se adresează oamenilor după prenumele lor pentru a genera o pagină de destinație unică pentru diferite grupuri de utilizatori.
Faceți conținutul dvs. lizibil
Utilizarea internetului mobil crește în fiecare an. Oamenii caută adesea informații și vizitează site-uri web pe telefoanele lor. Aceasta înseamnă că optimizarea site-ului dvs. pentru ecranele mobile este o necesitate. De asemenea, Google a implementat o politică mobilă în primul rând în care indexează versiunile mobile ale unui site, apoi site-ul desktop.
Scrieți în paragrafe mici, deoarece paragrafele mai mici sunt ușor de citit și de scanat.
Organizați conținutul în rubrici și subpoziții. Făcând acest lucru, conținutul dvs. este ușor de citit și este, de asemenea, prietenos cu SEO.
Folosiți limbajul conversațional. Conținutul dvs. va fi ușor de înțeles, plus că reflectă limbajul natural pe care oamenii îl folosesc atunci când caută conținut.
Utilizați cuvinte cheie și cuvinte cheie cu coadă lungă în conținutul dvs. pentru a crea postările pe care le caută oamenii.
Este important să utilizați platforme care răspund la mobil. Îmbunătățirea performanței și vitezei site-ului dvs. pe mobil și pe desktop-uri afectează, de asemenea, SEO și engagementul. Simpla utilizare și citire a site-ului dvs. mobil vă vor ajuta să obțineți un clasament mai bun de căutare. De asemenea, veți crea mai multe conversii.