Cum să găsești cei mai potriviți influenceri pentru afacerea ta

Cum sa gasesti cei mai potriviti influenceri pentru afacerea ta

Utilizarea corectă a influencerilor pe rețelele de socializare poate stimula conștientizarea brandului și îți poate crește vânzările.

Marketingul folosind influenceri este în creștere, 63% dintre marketeri lucrează cu cel puțin 10 influenceri pe campanie.

Proprietarii de afaceri consideră că implicarea publicului este cea mai bună modalitate de a măsura succesul parteneriatelor lor cu influenceri.

Alegerea acestor persoane publice în nișa ta te poate ajuta să îmbunătățești traficul, vânzările și implicarea.

Citește și: Cum afectează dispariția like-urilor de pe Instagram brandurile și influencerii

Instagram, Facebook și Instagram sunt cele mai populare locuri pentru a-ți promova afacerea folosind aceste personalități de pe rețelele de socializare.

Consumatorii au mai multe șanse să cumpere un produs sau un serviciu dacă le este recomandat de un prieten. Multe persoane văd influencerii ca prieteni, așa că o recomandare încurajează adepții lor fideli să verifice compania menționată. Atunci când un proprietar de afaceri lucrează cu personalități online pentru a promova un produs pentru publicul său, numim acest tip de marketing „influencer marketing”

Influencer marketing devine rapid unul dintre cele mai bune instrumente pe care proprietarii de afaceri le au la dispoziție. Un uluitor procent de 63% dintre marketeri lucrează cu cel puțin 10 influenceri atunci când lansează o nouă campanie. Se estimează că acest număr va crește pe măsură ce echipele de marketing vor învăța cum să creeze conexiuni semnificative cu aceste celebrități de pe Internet.

Există o mulțime de avantaje în utilizarea acestei strategii de social media pentru a răspândi conștientizarea brandului, a crește vânzările și a îmbunătăți implicarea. De fapt, social media joacă un rol atât de critic încât 89,3% dintre proprietarii de afaceri au afirmat că social media este extrem de vitală pentru succesul lor.

Citește și: Cum să atragi influenceri care să îți promoveze brandul

Dacă ești nou în lumea marketingului influencer, probabil ai câteva întrebări.

Ia în considerare obiectivele tale de marketing

În primul rând, va trebui să te decizi cu privire la obiectivele de influencer marketing. Există mai multe beneficii pe care le poți obține lucrând cu personalitățile potrivite. Unele dintre cele mai comune obiective ale proprietarilor de afaceri pe care le stabilesc atunci când lucrează cu personalități de pe internet includ:

  • Creșterea vânzările
  • Îmbunătățirea ratei de implicare pe social media
  • Sporirea traficului site-ului
  • Creșterea lista de e-mailuri

Obiectivele tale vor determina pașii pe care îi vei face pe măsură ce înaintezi. De exemplu, dacă obiectivul tău este să răspândești conștientizarea brandului și să crești traficul pe site, vei dori să lucrezi cu un macro-influencer, care are o audiență largă între 50.000 și 300.000 de adepți pe orice canal de social media dat, scrie business.com.

Dacă vrei să îmbunătățești vânzările, vei lua în considerare  un micro-influencer. Micro-influencerii au în general între 2.000 și 50.000 de adepți pe site-ul lor sau pe canalele de socializare. Acești influenceri sunt excelenți pentru un giveaway, promovarea poveștilor reale ale clienților sau oferirea de recenzii detaliate despre produse.

Aceste activități necesită un public mai rafinat. Întrucât microinfluencerii se specializează într-o nișă, există o șansă mai bună ca adepții să participe la concurs sau să urmarească recenziile unor produselor, fiind astfel destul de receptivi la sfaturile influencerului.

Citește și: Cum pot brandurile să își dezvolte relații de succes cu influencerii

După ce decizi obiectivele pe care speri să le atingi folosind un influencer, este timpul să treci la pasul următor.

Numește o persoană care să se ocupe de abordarea influencerilor

Înainte de a te apropia de un influencer, ar trebui să îți iei ceva timp pentru a afla tot ce poți despre publicul său țintă, dar și despre al tău.

În esență, profilurile clienților sunt concepute pentru a oferi o mulțime de informații valoroase despre persoanele cel mai probabil interesate de produsul sau serviciul tău.

Revizuiește site-ul și analizele de social media pentru tendințele comune în rândul publicului tău. De exemplu, dacă observi că 80% din publicul tău este sub 25 de ani, trebuie să te adresezi unui influencer ai cărui adepți sunt tineri de până în 25 de ani.

În plus, poți afla despre problemele clientului și poți utiliza informațiile din materialul de marketing pentru influenceri. De exemplu, CareerResume.com este prezentat pe multe canale populare YouTube. Scopul lor este de a găsi locuri de muncă bune pentru oameni, chiar dacă au personalități și abilități unice. Acest mesaj se răspândește prin toți influencerii lor sponsorizați sub formă de povești cu oameni fictivi cu trăsături de personalitate care mai de care mai diferite care reușesc să își găsească un loc de muncă de vis.

Este esențial să îți înțelegi clienții înainte de a începe să cauți influenceri.

Cercetează influenceri populari în industria ta.

Stabilește așteptări clare

Redu lista de influenceri și începe să trimiți e-mailuri. Spune-le că le-ați verificat conținutul și că v-a plăcut în mod deosebit un anume vlog, articol sau recenzie, dați măcar un exemplu. Obiectivul tău este de a arăta influencerului că ai petrecut timp analizând conținutul lor și observând dacă se potrivește pentru afacerea ta.

Citește și: Cum te pot ajuta influencerii în promovarea afacerii tale?

Odată ce influencerul răspunde și conversația se va transforma, stabilește așteptări clare, precum:

  • Promovare o singură dată sau campanie extinsă
  • Plată (bani, promoție, produse etc.)
  • Așteptări de implicare
  • Tipul de conținut