Totul despre cum să lansezi o pagină de Instagram pentru afacerea ta

Totul despre cum sa lansezi o pagina de Instagram pentru afacerea ta

Microîntrprinderea ta trebuie să fie prezentă pe rețelele de socializare. Dacă nu este, pierzi instrumente de marketing ieftine și eficiente. Printre numeroasele oportunități pe care le oferă interentul pentru promovarea afacerii tale, Instagramul este una dintre cele mai importante platforme. Această rețea îți oferă modalități de a crește vizibilitatea afacerii tale și nu ai nevoie de foarte multă experiență ca să o folosești la potențialul ei maxim. Sigur, de preferat ar fi ca pagina să fie gestionată de cineva care știe ce face.

Citește și: Folosește Instagram-ul ca să îți crești lista de abonați prin e-mail

Asigură-te că ai configurat un cont de afaceri

Una dintre cele mai frecvente greșeli la configurarea unui nou profil Instagram pentru afaceri este să uiți să bifezi profilul ca pagină de afaceri. Acest lucru are multiple implicații asupra funcționării paginii tale și este foarte important să îl configurezi imediat ce ți-ai pus în funcționare contul, scrie business.com

Accesează setările, dă clic pe butonul Upgrade și urmează instrucțiunile pentru a completa profilul de afaceri complet. De atunci, vei avea acces complet la funcțiile oferite utilizatorilor de afaceri.

Citește și: Cum să îți îmbunătățești afacerea de comerț electronic prin Instagram live

Fii atent la descrierea paginii

Informațiile prezente pe profilul tău sunt mai importante decât ai putea crede și este o idee bună să le acorzi atenția cuvenită încă de la început.

Vino cu ceva atrăgător și interesant, în loc să complezi mecanic. Aceasta este o oportunitate excelentă de a înclina balanța în favoarea ta atunci când cineva intră pe profilul afacerii.

Configurează detaliile de contact ale afacerii tale

Asigură-te că ai complet datele de contact. La urma urmei, nu are prea mult sens să te aștepți la o creștere a traficului dacă oamenii nu știu unde se află magazinul tău sau orele în care este deschis. Aceasta este de fapt o greșeală surprinzător de comună în rândul întreprinderilor mai mici și poate duce la o pierdere completă a eforturilor în administrarea paginii de Instagram, deoarece nu va atrage trafic. Este un mic detaliu care te poate costa scump, așa că fii atent.

Citește și: De ce nu își permit micile afaceri să ignore Instagramul

Dă detalii

S-ar putea să nu crezi că profilul de Twitter va interesa pe cineva care este pe Instagram, dar oamenii se așteaptă să găsească toate link-urile relevante într-un singur loc. Asigură-te că le oferi ceea ce așteaptă.

Conținutul contează, mai ales pe Instagram

Poate pare evident, dar vei fi surprins de cât de multe companii postează un conținut generic complet neclar, care nu reușește să le diferențieze de concurența lor într-un mod semnificativ. Există multe modalități de a îmbunătăți calitatea generală a conținutului  și nu este o idee proastă să explorați unele alternative.

Citește și: Cum să analizezi marketingul de pe Instagram: 4 indicatori pe care să-i iei în considerare

Construiește relații cu influențatorii de pe Instagram

Influencerii joacă un rol esențial în întreaga rețea de promovare a platformelor de socializare și este important să le acorzi atenție. Construirea relațiilor cu influențatorii potriviți poate schimba drastic situația contului tău de afaceri  pe Instagram.

Potrivit SocialTradia, mulți influențatori au înregistrat un mare succes din relația pe care o au cu diferite branduri. Nu ar strica să vorbești cu cineva care are experiență în nișa asta dacă vrei să vezi cum poate beneficia și contul tău de un astfel de succes.

Postează regulat

Ar trebui să faci tot posibilul să dezvolți obiceiuri privind postările de pe Instagram. Postarea cu regularitate va fi foarte importantă dacă vrei să construiești o audiență.

Nu te mira dacă începi să pierzi urmăritori din cauza lipsei de activitate. Se întâmplă multor pagini de Instagram de afaceri.

Stabilește un program în jurul căruia poți lucra confortabil. Nu trebuie să fie foarte frecvent – asta nu este ideea. Poți crește cu ușurință numărul de like-uri și alte tipuri de interacțiuni pe care le primești pe postările tale pur și simplu stabilind un program solid pentru postările și respectându-l.

Citește și: Noile unelte de promovare pe Instagram pentru aproape orice business

Încearcă lucruri noi

Încearcă din când în când să experimentezi cu idei noi. Nu știi niciodată când ai putea descoperi un nou format pentru postările tale, care funcționează mult mai bine decât cele pe care le-ai făcut până acum.

Sursa foto: Unsplash