Zuckerberg: „Ad-urile calitative vor avea cea mai mare trecere în Facebook”

În cadrul unui eveniment organizat de Vanity Fair, Mark Zuckerberg a fost întrebat dacă este îngrijorat de faptul că reclamele Facebook au prioritate în defavoarea conținutului. Acesta a spus că algoritmii Facebook au fost setați să răsplătească reclamele de calitate cu cât mai multe vizualizări, adăugând că, în curând, reclamele calitative care pun accent pe conținut vor deveni o parte importantă din experiența utilizatorului.

Întrebarea pusă CEO-ului Facebook a sunat în felul următor: „Mark, în ultimul timp, când intru pe Facebook, tot mai mult din feed-ul meu este încărcat de reclame și din această cauză conținutul este tot mai înghesuit, te temi că va apărea o platformă social media neutră în care nu va exista publicitate?”.

La această întrebare, Mark Zuckerberg a răspuns categoric „Nu”, motivând că reclamele sunt necesare pentru a asigura accesul gratuit la platforma socială. Mai mult, a specificat că reclamele calitative vor sprijinite de algoritmii Facebook pentru ca acestea să fie vizualizate de un număr cât mai mare de utilizatori. În viitor, Zuckerberg dorește încurajarea apariției unor reclame care să pună mai mult accent pe conținut și să confere o experiență utilă utilizatorului.

Vezi mai multe detalii în acest video (21:54) în care Mark Zuckerberg vorbește despre experimentarea realității virtuale prin tehnologia Oculus:

(Sursa foto:Flickr, jdlasica)

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •