Tranziția spre munca la distanță ar trebui să fie ușoară pentru toți angajații

Tranzitia spre munca la distanta ar trebui sa fie usoara pentru toți angajatii

Din cauza COVID-19, mai mulți angajați lucrează la distanță, iar acest lucru poate fi un beneficiu pentru cei mai mulți. Dar telemunca prezintă și noi probleme pe care angajatorii trebuie să le abordeze pentru a asigura accesibilitatea digitală.

Mai mult, acum oamenii pot evita deplasarea în transportul public în timpul orelor de vârf.

Majoritatea întreprinderilor nu erau pregătite pentru a transfera angajații la munca remote. Însă acum, mulți dintre ei au creat infrastructura, sistemele și procesele pentru a-și tranzita afacerile de la locații amenajate la medii complet virtuale, iar mulți observă un nivel ridicat al productivității și al echilibrului între viața profesională și economii semnificative de costuri – atât de mult, încât aceștia iau în considerare opțiunile de telemuncă permanentă, scrie business.com.

Giganții tehnici precum Twitter, Facebook și Google – și chiar lideri ai industriilor mai tradiționale, cum ar fi Nationwide Insurance – au anunțat că toți sau mulți dintre angajații lor pot lucra de acasă la nesfârșit. Un sondaj indică faptul că aproape trei sferturi vor permite ca cel puțin 5% din forța de muncă anterioară să lucreze permanent de acasă.

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

Mulți angajatori au făcut trecerea rapidă, eficientă și sincer impresionantă la angajarea unei forțe de muncă la distanță, dar există un alt strat al acestei povești care poate nu este la fel de evident.

Angajații cu dizabilități

Mulți lucrători cu dizabilități au cerut, uneori în mod repetat, oportunitatea de a lucra de la distanță, într-o cazare. În multe cazuri, aceste spații de cazare au fost refuzate.

Conform Legii Bloomberg, la 70% dintre angajați li s-a refuzat munca la distanță pentru un handicap în ultimii doi ani. În multe cazuri, angajatorii resping aceste cazuri, deoarece se tem că va fi prea greu pentru angajați să se coordoneze sau să rămână productivi acasă. Cu toate acestea, cu ocazia COVID-19 am văzut clar că aceste motive nu sunt adevărate în general. Milioane de angajați au fost o dovadă clară a productivității muncii la distanță în ultimele luni.

Ce pot face angajatorii pentru a îmbunătăți accesibilitatea

Televiziunea este un trend interesant. Cu toate acestea, cu excepția cazului în care angajatorii asigură aceeași accesibilitate pentru angajații de la domiciliu ca și pentru cei de la birou, trecerea la munca remote poate eșua în cele din urmă.

Vestea bună este că resursele sunt la îndemâna celor care nu știu să respecte standardele de accesibilitate digitală, iar experții pot ghida întreprinderile pentru a asigura conformitatea ADA. Iată câțiva pași imediați pe care îi puteți face ca angajator.

1. Asigurați-vă că angajații de la distanță au ce au nevoie.

Spune-le tuturor celor din compania ta despre angajamentul tău de a te asigura că au acasă tehnologia și resursele de care au nevoie. De asemenea, anunțați oamenii să facă cereri, sugestii sau reclamații. O declarație poate energiza adesea mișcarea către schimbarea reală.

2. Evaluați cu atenție platformele tehnologice și procesele dvs. de utilizare a acestora

Toți angajații dvs. pot folosi pe deplin e-mailul, instrumentele de comunicare, sistemele de colaborare, conferințele virtuale și celelalte sisteme care le permit să își facă treaba? Sunt capabili să-și acceseze independent beneficiile și alte informații importante? Experții în accesibilitate pot ajuta cu testarea formală, dar evaluarea utilizării lor poate începe imediat; poate doriți mai întâi să solicitați feedback angajaților.

Pot angajații dvs. și potențialii clienți cu dizabilități să utilizeze site-ul dvs. în mod independent? Corecțiile nu vor fi imediate, dar puteți comunica rapid decizia de a prezenta resurse digitale accesibile tuturor. Există, de asemenea, câteva îmbunătățiri pe care echipa dvs. le poate implementa pentru a face pași mai rapide, cum ar fi adăugarea de text alt la imagini, testarea culorilor pentru un contrast suficient și acordarea de titluri de pagină unice.

Citește și: Aptitudini și abilități valoroase pe care ar trebui să le cauți la noii angajați

4. Întrebați-vă angajații de ce au nevoie

În cele din urmă, întrebați-vă angajații ce au nevoie ca să își facă treaba atunci când lucrează acasă. Solicitările lor de cazare sunt aceleași ca și la locul de muncă sau există considerente suplimentare sau diferite pentru productivitate și includere în vederea muncii la distanță? A înțelege cu adevărat nevoile lor, ceea ce ar merge implementat cu succes și ceea ce este necesar în conformitate cu legi, poate ajuta companiile nu doar să afirme că pun preț pe incluziune, ci și să o și facă.

De asemenea, este important să înlocuiți ipotezele cu informații reale și acționabile. Deși poate fi adevărat, de exemplu, că unii angajați cu dizabilități au aranjamente fizice și digitale în casele lor, care se potrivesc nevoilor lor, nu presupunți că tehnologiile de asistență pentru uz personal pot fi neapărat utilizate pentru muncă. Costurile, restricțiile de autorizare, confidențialitatea, securitatea și o serie de alți factori pot face ca această presupunere să fie defectuoasă. Cel mai bine este să întrebați oamenii de ce au nevoie și să îi urmăriți, după cum este necesar, pentru a înțelege modul în care cazările specifice i-ar putea ajuta să își facă treaba mai eficient și comod.

  • 4
  •  
  •  
  •  
  •