Aptitudini și abilități valoroase pe care ar trebui să le cauți la noii angajați

Aptitudini si abilitati valoroase pe care ar trebui sa le cauti la noii angajati

Există câteva abilități universale pe care trebuie să le cauți la toți angajații. Aceste competențe oferă fundamentul pentru competențe specifice rolului sau industriei, care sunt construite în timp, pe măsură ce un angajat progresează pe parcursul carierei.

Abilitățile universale ar trebui să cuprindă atât abilități de bază, cum ar fi utilizarea Excel și Word, precum și abilități soft precum comunicarea și etica muncii.

Iată cinci dintre cele mai importante abilități pe care ar trebui să le cauți la toți angajații:

1. Capacitate de pregătire

Această abilitate este esențială și este cea în care majoritatea oamenilor sunt instruiți de la o vârstă foarte fragedă. Atunci când pășești într-un nou rol, este vital ca angajatul să fie receptiv la informații noi și să aibă capacitatea de a învăța și aplica acele noi informații.

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

2. Managementul timpului

Lumea de afaceri de astăzi este pe repede înainte și, în orice moment al zilei, angajatul de rând trebuie să jongleze cu mai multe sarcini. Acesta este motivul pentru care managementul timpului este atât de important. Angajații trebuie să fie capabili să își acorde prioritate sarcinilor și să își organizeze timpul pentru a finaliza totul.

3. Aptitudini informatice de bază

Este nerezonabil să te aștepți ca fiecare angajat nou să știe să codeze, dar ar trebui să poată naviga într-un sistem informatic, să folosească aplicații de e-mail și procesare de texte și să fie un dactilograf competent.

4. Comunicare

Ca o abilitate soft, comunicarea poate fi dificil de măsurat, dar este de neprețuit la locul de muncă. Un bun comunicator își împărtășește gândurile și ideile într-o manieră clară și poate asculta și înțelege ceea ce spun alții. Această abilitate face echipele să funcționeze armonios și îi ajută pe toți cei din companie să înțeleagă ce se întâmplă. Abilitățile de comunicare slabe pot duce la conflicte la locul de muncă și confuzie, ceea ce poate avea un efect negativ asupra productivității.

5. Etica muncii

Angajații care fac eforturi să lucreze și să se descurce bine la locul de muncă pot avea o influență majoră asupra culturii muncii. Noii angajați care prezintă această caracteristică îți pot reactiva echipa și pot inspira alți angajați să se reitereze la locul de muncă. Pentru a găsi pe cineva cu o etică de lucru puternică, poți căuta un istoric al promovărilor și să ceri referințe despre calități precum punctualitatea și fiabilitatea.

Abilitățile care sunt cele mai valoroase pot varia de la ce premiază alți proprietari de afaceri, în funcție de afacerea ta, dar există anumite abilități agreate universal pe care ar trebui să le aibă toți candidații la job.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •