Tu ce fel de manager ești? Descoperă care este profilul tău Emergenetics

Limbajul Emergenetics de obtinere a rezultatelor

Valoria, companie care oferă servicii de training, consultanţă şi Executive Coaching, organizează în data de 24 mai 2019, la Hotel Doubletree by Hilton, de la 8 am la 6 pm, primul curs din acest an cu tema – Inside-Out. Limbajul Emergenetics de obținere a rezultatelor.

Evenimentul se adresează managerilor, directorilor și liderilor de companii care vor să descopere cu ajutorul acestui instrument validat internațional, care sunt punctele lor forte, cele pe care se pot baza pentru a atinge performanțe superioare.

Cursul pornește de la realizarea profilului Emergenetics al fiecărui participant și astfel relevă modul în care fiecare dintre cursanți preferă să gândească și să se comporte. Profilul Emergenetics este singurul care poate asigura un portret complet: gândire, comportament, preferințe, stiluri de comunicare. Din 1991, Emergenetics și-a câștigat reputația internațională de creare a unui proces bazat pe știință, ușor de înțeles și ușor de aplicat în viața de zi cu zi.

Dezvoltat pe baza cercetărilor psihometrice, profilul Emergenetics măsoară cu acuratețe trei atribute comportamentale – Expresivitatea, Asertivitatea și Flexibilitatea – și patru atribute de gândire – Analitic, Structural, Social, Conceptual. Atributele sunt reprezentate într-un raport clar, într-un cod al culorilor, ceea ce îl face memorabil și aplicabil imediat.

Calitatea profilului Emergenetics nu se bazează doar pe fiabilitatea și validitatea statistică, ci și pe modul în care se adresează fără a lăsa prejudecățile sau etichetările să se manifeste. Totodată, asigură un limbaj comun pentru construirea încrederii și înțelegerii, cu accent pe ceea ce reprezintă punctele forte, ceea ce are efecte pozitive asupra productivității.

Apoi, cursul creează contexte în care participanții cu profiluri asemănătoare sau diferite interacționează pentru a observa care sunt preferințele și / sau blocajele pe care le au. Ies la iveală astfel strategiile personale neoptimizate care conduc la ineficiență și frustrare.

După această etapă de conștientizare experiențială, sunt create contextele în care participanții să aleagă strategii diferite, bazate pe atributele lor comportamentale și de gândire relevate de profilul Emergenetics.