Cum poți continua să faci bani, ca antreprenor, chiar dacă stai acasă

Cum poti continua sa faci bani, ca antreprenor, chiar daca stai acasa

Pandemia a făcut necesar ca antreprenorii din toate industriile să devină creativi. Când nu pot părăsi casa și economia pare să se îndrepte către o recesiune, antreprenorii sunt puși la încercare cu privire la cât de repede pot inova și pivota, oferind în același timp produse și servicii de valoare clienților lor, scrie entrepreneur.com.

Acest lucru este puțin mai ușor pentru antreprenorii care au lucrat întotdeauna virtual, cum ar fi antreprenorii care fac comerț electronic, dezvoltatorii de software și mulți alții. Adevărata provocare este pentru antreprenorii care au avut un tip de experiență personală sau o ofertă care acum trebuie să pivoteze. Orice mare antreprenor iubește o provocare interesantă. Iată patru moduri de îți continua afacerea de acasă:

1. În spațiul evenimentelor

Evenimentele au avut una dintre cele mai grele lovituri. Deși nu există nimic asemănător cu puterea de a reuni oameni în persoană, următorul pas sunt evenimentele virtuale, marketingul text prin webinarii, Instagram Lives alte asemenea. De exemplu, Summit-ul anual de construire Microsoft, care reunește dezvoltatorii pentru a-și îmbunătăți software-ul actual, a trebuit să se mute pe digital, din cauza pandemiei.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

2. În spațiul imobiliar

Se consideră că proprietățile imobiliare necesită aducerea efectivă a clientului la casă sau clădire, motiv pentru care activitatea s-a oprit practic de la instituirea restricțiilor. Totuși, acest lucru nu a împiedicat unii agenți imobiliari să devină creativi. Fostul jucător de fotbal din NFL, Tony „The Closer”, Robinson a dovedit în mod eficient că  afacerea imobiliară poate funcționa prin intermediul vânzării în comerț virtual. În acest fel, fluxul de tranzacții poate continua și banii pot fi câștigați practic – fără a ieși vreodată de acasă.

3. În spațiul de ambalare a bunurilor de consum

Cu rapoarte recente care solicitau clienților să igienizeze pachetele care intră în casele lor, vânzările de produse ambalate de consum au luat un impact pur și simplu îngrijorător. Pentru a rezolva această neliniște, luați în considerare crearea unui videoclip pentru canalele dvs. de socializare care arată modul în care procesul de producție se ocupă de igienizare. Cu cât se poate face mai transparent, cu atât mai bine. Publicați o listă de măsuri de precauție pe care le luați pentru a vă asigura că produsele pe care le vindeți sunt rezistente la germeni și bacterii.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

4. În saloanele de înfrumusețare

În cele din urmă, saloanele de înfrumusețare și make-up artiștii se află, de asemenea, pe lista antreprenorilor care au fost scoși din activitate. Din cauza contactului strâns necesar pentru serviciile lor, este probabil să fie compromis o perioadă. Încă o dată, creativitatea poate stârni viața nouă. Dacă sunteți un expert în machiaj, luați în considerare crearea unui pachet de abonamente cu diferite aspecte pe care clienții dvs. obișnuiți le pot încerca singuri. Creați tutoriale pas cu pas pentru fiecare și oferiți câteva video-uri pe lună pentru un preț care să fie avantajos pentru toată lumea pe o platformă precum Patreon. Creați oportunități de sponsorizare pentru acest program de abonament sau webinarii cu teme de machiaj cu branduri de machiaj, vânzându-le la promoții.

Citește și: Analiza BenefitOnline.ro: ce beneficii extrasalariale și-au ales angajații în 2019 și ce bugete au alocat companiile

Pentru saloane, poate fi mai complicat, pentru că, cu siguranță, nu ar trebui să-i învățați pe clienți cum să-și taie sau să-și vopsească propriul păr. Mai degrabă, vedeți dacă vă puteți gândi la modalități creative de a acoperi rădăcinile, sau să împărtășiți recomandări despre produse care pot să-i ajute pe clienți până când își pot face părul la salon. Din nou, găsiți sponsori pentru fiecare dintre aceste produse și demonstrați că sunteți un lider în industrie. Compilați o listă cu clienții dvs. obișnuiți și împărtășiți aceste sfaturi cu aceștia, cu link-uri pentru achiziționarea diferitelor produse.

Indiferent de industria în care vă aflați,  căutați sponsorizare și oportunități de parteneriate,fiți creativi cu privire la modul în care puteți face lucrurile virtual. Gândiți-vă că modul în care aceste suplimente virtuale vă pot schimba modelul de afaceri pentru totdeauna.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •