Cele mai bune practici pe Instagram în 2020

Argumente pro si contra unui profil de afaceri Instagram

Nu este un secret faptul că Instagram este un element principal al marketingului social media, peste 13% din populația mondială raportând că au un cont și 80% din acei deținători de cont spun că urmăresc activ branduri. De asemenea, Instagram se mândrește cu o rată de implicare de 4%, care este de 10 ori mai mare decât Facebook și de 84 de ori mai mare decât Twitter.

Drept urmare, multe mărci caută succes pe Instagram. Dar, fără cunoașterea corectă a platformei, este ușor pentru branduri să nu dea greș în atingerea obiectivelor. Acest ghid explică cum funcționează aplicația Instagram, de ce este important să urmezi cele mai bune practici și cum să te asigurați că ai succes cu conținutul postat, scrie business.com.

De ce ar trebui să folosești Instagram?

Instagram te poate ajuta să construiești o audiență, să vinzi produse sau să interacționezi cu clienții. Este, de asemenea, rapid și ușor de utilizat – ai nevoie doar de un smartphone și un plan.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Iată câteva lucruri care te pot ajuta cu Instagram:

  • Crează-ți o personalitate a brandului
  • Crește-ți audiența
  • Vinde produse direct prin aplicație
  • Implică-te cu clienții
  • Fă parteneriate cu influenceri pe piața pe care activezi
  • Vezi ce fac concurenții
  • Partajează informații, postări și stories personale despre afacerea ta
  • Construiește conexiuni cu alte companii
  • Fii la curent cu tendințele consumatorilor
  • Colectează datele clienților
  • Extinde-ți strategia de marketing

Cum funcționează Instagram?

Cheia pentru Instagram este că se bazează pe conținut vizual. Totul pe Instagram se învârte în jurul fotografiilor sau videoclipurilor, spre deosebire de Facebook sau Twitter, care acceptă o mare varietate de conținut și media.

Când încarci o fotografie, aceasta apare pe feed-urile următorilor tăi, unde ei pot să aprecieze, să comenteze sau să partajeze postarea. Cu cât obții mai multe like-uri sau comentarii, cu atât postarea este mai „relevantă” și cu atât mai mult este plasată pe feed-urile următorilor. Acest algoritm este o parte vitală a succesului pe Instagram.

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

Când Instagram a lansat cea mai recentă actualizare a algoritmului în iulie 2018, a identificat trei factori principali de clasament care ajută la informarea algoritmului și cine îți vede postările:

Relația cu utilizatorul: Dacă un anumit utilizator s-a angajat în mod regulat cu conținutul tău în trecut, este foarte probabil ca Instagram să afișeze conținutul tău în feedul lor pe viitor.

Interesul utilizatorului: Acest semnal se bazează pe ce alte conturi au interacționat cu utilizatorul. Dacă celelalte conturi sunt similare cu ale tale, utilizatorul are șanse mari să vadă postările tale.

Postarea recentă: Postările mai recente sunt prioritare în partea de sus a feedului, în timp ce postările mai vechi apar mai jos. De asemenea, Instagram a împărtășit alte trei considerente pentru algoritm:

Cu cât cineva urmărește mai multe conturi, cu atât va avea mai multă concurență pentru primele locuri în feed-urile oamenilor.

De ce este important să urmezi cele mai bune practici Instagram?

Deoarece Instagram și algoritmul său pot fi complicate, există multe orientări, cele mai bune practici și sfaturi disponibile pentru a profita la maxim din eforturile tale de a profita de aplicație. Este important să parcurgi aceste sfaturi și cele mai bune practici și să le găsești pe cele care au sens pentru tine și pentru afacerea ta. Dacă încerci să intri pe nstagram fără să știi nimic, s-ar putea să îți fie dificil să obții implicare.

Care sunt cele mai bune practici Instagram?

Unul dintre cele mai importante aspecte legate de a-ți duce brandul pe Instagram este angajamentul de a o face corect. Aceasta ar putea fi diferența dintre succes și eșec, deoarece trebuie să știi cum funcționează atât algoritmul, cât și cum să îți atragi urmăritorii.

Urmează cele mai bune practici pentru a obține succes pe Instagram

1. Postează constant

Nu vrei să fii acel cont care apare în feedul cuiva și să se întrebe: „Cine mai e și ăsta?” Pentru a evita acest lucru, setează-ți un program de postare și respectă-l.

Studiile au arătat că una sau două postări consistente pe zi sunt ideale și relevante fără a inunda fluxurile oamenilor. În ceea ce privește întrebarea cu privire la ce oră a zilei este cea mai bună pentru postare, răspunsul este orice funcționează cel mai bine pentru tine și urmăritorii tăi, ceea ce poate să dureze până afli. Urmărește cu atenție Instagram Insights sau propriile analize pentru momentele în care implicarea pare cea mai ridicată și vizează acele ore.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

2. Nu exagera

Un faux pas de Instagram important este distribuirea mai multor fotografii ca postări individuale una după alta. Acest lucru poate fi iritant pentru utilizatori, deoarece toate acele fotografii individuale vor apărea în fluxurile lor și asta poate fi evitat dacă le publici într-o singură postare.

Limitează-te la una sau două postări pe zi și gândește-te cu atenție la ceea ce postezi.

3. Publică numai conținut de calitate care are sens pentru brandul tău

Pe Instagram este calitate peste cantitate. Ia în considerare cu atenție ceea ce postezi și de ce. Cum se raportează la brandul tău? Urmăritorilor tăi le va plăcea și se vor angaja cu conținutul tău? Ce scop servește pentru afacerea ta? Poți utiliza analizele Instagram pentru a vedea ce conținut are cel mai bun rezultat cu publicul tău Instagram.

4. Spune povești

Din moment ce Instagram a devenit atât de popular, este ușor de spus când un utilizator sau o marcă o face doar pentru că e la modă și nu pentru că au un mesaj autentic de distribuit. Concentrează-te să spuni povestea ta sau a brandului tău prin imagini, videoclipuri și text și caută conexiuni cu publicul. Când adepții simt o conexiune emoțională cu conținutul tău, este mult mai probabil să se angajeze și să devină adepți fideli.

5. Cunoaște-ți brandul

Pentru a îți vinde brandul, trebuie să îl cunoști în interior și în exterior. Instagram, ca orice aplicație de social media, are propria cultură și etichetă, așa că o parte din planul tău inițial de marketing ar trebui să fie să îți dai seama cum se încadrează brandul tău în acea cultură.

6. Fii consecvent vizual

Utilizatorii se vor aștepta la consecvență vizuală atunci când fac clic pe pagina ta de brand. Aceasta nu înseamnă că Instagram-ul tău trebuie să arate ca o mare reclamă – mai ales că utilizatorii de astăzi gravitează spre conținut mai organic. Cu toate acestea, este ceva la care ar trebui să te gândești și pe care să îl determini devreme. Ce fel de aspect sau vibrație vrei ca profilul tău să aibă? Moody? Luminos? Organic? Natural? Orice ai alege, ar trebui să fie în concordanță cu restul brandingului companiei tale și să poată fi recunoscut pentru adepții tăi Instagram.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •