Cum să îți îmbunătățești impactul pe social media

Cum sa iti imbunatatesti impactul pe social media

Să ai o strategie solidă de social media este esențială pentru succesul eforturilor de marketing ale oricăror afaceri. Vestea bună este că nu trebuie să fie cu un cost ridicat.

Marketerii petrec mult timp creând conținut. Schimbul de articole, infografice, videoclipuri și studii de caz pe social media este esențial pentru creșterea gradului de conștientizare a mărcii dvs. și a traficului pe site. Studiile anterioare realizate de Social Media Examiner au arătat că 89% dintre marketeri au raportat că eforturile lor de social media au generat o expunere mai mare pentru afacerile lor. Întrebarea este cum puteți obține mai mult impact pe social media?

Dacă nu aveți deja una, aveți nevoie de o strategie pentru a vă îmbunătăți prezența pe rețelele sociale. Vestea bună este că vă puteți extinde impactul fără a cheltui bani pe publicitate. De la reciclarea conținutului la postarea încrucișată, există o serie de modalități care să vă ajute să vă extindeți în mod organic.

Mesaje încrucișate pe diferite canale

Nu limita conținutul la un singur canal social media. Deși nu este nevoie să utilizezi fiecare rețea, este important să publici conținut pe mai multe platforme pentru a crește expunerea. Fiecare rețea este diferită; analizează dacă formatul conținutului este sau nu ideal pentru platformă. Instagram, de exemplu, funcționează cel mai bine pentru partajarea de imagini deosebite, de înaltă calitate, în timp ce Facebook este potrivit pentru postarea unui articol sau a unui videoclip cu dialog.

Postarea pe o varietate de canale media sociale necesită timp, dar, din fericire, există instrumente care pot ajuta la automatizarea acestui proces.

Angajează-te cu următorii

Postarea pe social media nu ar trebui să fie o conversație unică. Este esențial să interacționați direct cu publicul pentru a încuraja participarea. Un nivel ridicat de implicare extinde impactul unui post. Te întrebi din când în când ce vrea audiența ta? Postările tale includ un tip de chemare la acțiune? Solicitarea de întrebări și furnizarea de apeluri la acțiune îi determină pe urmăritori să interacționeze cu conținutul dvs.

Implică-și publicul prin postarea unui sondaj pe Facebook. Agenții imobiliari, de exemplu, pot crea un sondaj care să arate imagini cu două stiluri de bucătărie diferite și să ceară urmăritorilor să voteze bucătăria favorită. Publicul va fi încântat să-și aducă aportul și va fi curios să verifice rezultatele. Află ce interesează publicul  pe baza pieței specifice.

Nu trebuie să distribui numai postări de afaceri. De exemplu, te poți distra cu prietenii și urmăritorii tăi prin postarea de poze drăguțe de câini și pisici pentru Ziua Națională a animalului de casă. Publicul tău va găsi aceste tipuri de postări familiare și degajate.

Nu uita să răspunzi la toate comentariile. Menține dialogul pentru a încuraja alți utilizatori să participe la conversație. Potrivit unui sondaj realizat de Wunderman, 79% dintre consumatori spun că doresc ca brandurile să demonstreze activ că înțeleg și le pasă de ei înainte de a face o achiziție.

Reprodu conținutul

Nu crea și nu partaja o bucată de conținut ca apoi să uiți de el. Caută modalități de reciclare și folosire din nou. Poți reutiliza majoritatea pieselor de conținut, transformându-le în medii diferite. Diferitele tipuri de conținut funcționează mai bine pe diferite platforme, deci experimează cu numeroase formate. De exemplu, ai putea lua unele date dintr-un articol anterior și îl poți converti într-un articol infografic. Sau transcrie un interviu video existent cu un expert în industrie și îl transformi într-un post de blog nou.

Poate ai un blog pe site unde postezi articole. Poți extinde domeniul de acoperire pe rețelele sociale prin publicarea postărilor pe blog pe LinkedIn sau Medium. Postarea conținutului existent pe aceste platforme arată expertiza în industrie și te ajută să îți construiești publicul. Vei economisi timp și vei obține mai multă rentabilitate a investiției din conținutul tău.

Menționează alte branduri și influenceri

De exemplu, dacă etichetezi un brand pe Twitter, există o șansă bună ca lor să le „placă” tweet-ul sau să răspundă. Poți obține chiar retweet. Interacționarea cu alte companii și cu oamenii pe social media este o modalitate excelentă de a crește angajamentul.

Promovarea altor companii nu numai că îți informează publicul, dar este un gest frumos pe care alte companii le pot face la rândul lor. Dacă o companie distribuie postarea ta sau îți oferă un „shout out”  vei primi o expunere la un nou public. Fii în căutarea oportunităților de a împărtăși informații despre alte branduri și companii.

Amplificarea accesului  la rețelele sociale nu trebuie să fie o sarcină costisitoare. Există numeroase tactici, în afară de publicitate, pe care le poți utiliza pentru a crește expunerea și pentru a crește gradul de conștientizare a brandului în mod organic. Întreprinzătorii ar trebui să ia în considerare timpul necesar pentru a crea conținut și să dedice timp pentru a executa strategii de amplificare pentru a-și extinde acoperirea socială.

Sursa foto: Unsplash