Cum să îți îmbunătățești impactul pe social media

Cum sa iti imbunatatesti impactul pe social media

Să ai o strategie solidă de social media este esențială pentru succesul eforturilor de marketing ale oricăror afaceri. Vestea bună este că nu trebuie să fie cu un cost ridicat.

Marketerii petrec mult timp creând conținut. Schimbul de articole, infografice, videoclipuri și studii de caz pe social media este esențial pentru creșterea gradului de conștientizare a mărcii dvs. și a traficului pe site. Studiile anterioare realizate de Social Media Examiner au arătat că 89% dintre marketeri au raportat că eforturile lor de social media au generat o expunere mai mare pentru afacerile lor. Întrebarea este cum puteți obține mai mult impact pe social media?

Dacă nu aveți deja una, aveți nevoie de o strategie pentru a vă îmbunătăți prezența pe rețelele sociale. Vestea bună este că vă puteți extinde impactul fără a cheltui bani pe publicitate. De la reciclarea conținutului la postarea încrucișată, există o serie de modalități care să vă ajute să vă extindeți în mod organic.

Mesaje încrucișate pe diferite canale

Nu vă limitați conținutul la un singur canal social media. Deși nu este nevoie să utilizați fiecare rețea, este important să publicați conținut pe mai multe platforme pentru a crește expunerea. Fiecare rețea este diferită; analizați dacă formatul conținutului este sau nu ideal pentru platformă. Instagram, de exemplu, funcționează cel mai bine pentru partajarea de imagini deosebite, de înaltă calitate, în timp ce Facebook este potrivit pentru postarea unui articol sau a unui videoclip cu dialog.

Postarea pe o varietate de canale media sociale necesită timp, dar, din fericire, există instrumente care pot ajuta la automatizarea acestui proces.

Angajați-vă cu următorii

Postarea pe social media nu ar trebui să fie o conversație unică. Este esențial să interacționați direct cu publicul pentru a încuraja participarea. Un nivel ridicat de implicare extinde impactul unui post. Vă întrebați din când în când ce vrea audiența dvs.? Postările dvs. includ un tip de chemare la acțiune? Solicitarea de întrebări și furnizarea de apeluri la acțiune îi determină pe urmăritori să interacționeze cu conținutul dvs.

Implicați-vă publicul prin postarea unui sondaj pe Facebook. Agenții imobiliari, de exemplu, pot crea un sondaj care să arate imagini cu două stiluri de bucătărie diferite și să ceară urmăritorilor să voteze bucătăria favorită. Publicul va fi încântat să-și aducă aportul și va fi curios să verifice rezultatele. Aflați ce interesează publicul dvs. pe baza pieței dvs. specifice.

Nu trebuie să distribuiți numai postări de afaceri. De exemplu, vă puteți distra cu prietenii și urmăritorii dvs. prin postarea de poze drăguțe de câini și pisici pentru Ziua Națională a animalului de casă. Publicul dvs. va găsi aceste tipuri de postări familiare și degajate.

Nu uitați să răspundeți la toate comentariile. Mențineți dialogul pentru a încuraja alți utilizatori să participe la conversație. Potrivit unui sondaj realizat de Wunderman, 79% dintre consumatori spun că doresc ca brandurile să demonstreze activ că înțeleg și le pasă de ei înainte de a face o achiziție.

Reproduceți conținutul

Nu creați și nu partajați o bucată de conținut și uitați de el. Căutați modalități de reciclare și folosire din nou. Puteți reutiliza majoritatea pieselor de conținut, transformându-le în medii diferite. Diferitele tipuri de conținut funcționează mai bine pe diferite platforme, deci experimentați cu numeroase formate. De exemplu, ați putea lua unele date dintr-un articol anterior și îl puteți converti într-un articol infografic. Sau transcrie un interviu video existent cu un expert în industrie și îl transformați într-un post de blog nou.

Poate aveți un blog pe site-ul dvs. unde postați articole. Puteți extinde domeniul de acoperire pe rețelele sociale prin publicarea postărilor pe blog pe LinkedIn sau Medium. Postarea conținutului existent pe aceste platforme arată expertiza în industrie și vă ajută să vă construiți publicul. Veți economisi timp și veți obține mai multă rentabilitate a investiției din conținutul dvs.

Menționați alte branduri și influenceri

De exemplu, dacă etichetați un brand pe Twitter, există o șansă bună ca lor să le „placă” tweet-ul sau să răspundă. Puteți obține chiar retweet. Interacționarea cu alte companii și cu oamenii pe social media este o modalitate excelentă de a crește angajamentul.

Promovarea altor companii nu numai că vă informează publicul, dar este un gest frumos pe care alte companii le pot face la rândul lor. Dacă o companie distribuie postarea dvs. sau vă oferă un „shout out”  veți primi o expunere la un nou public. Fiți în căutarea oportunităților de a împărtăși informații despre alte branduri și companii.

Amplificarea accesului dvs. la rețelele sociale nu trebuie să fie o sarcină costisitoare. Există numeroase tactici, în afară de publicitate, pe care le puteți utiliza pentru a crește expunerea și pentru a crește gradul de conștientizare a brandului în mod organic. Întreprinzătorii ar trebui să ia în considerare timpul necesar pentru a crea conținut și să dedice timp pentru a executa strategii de amplificare pentru a-și extinde acoperirea socială.

Sursa foto: Unsplash