DONA atrage un senior din retailul farmaceutic european în echipa de top management

DONA atrage un senior din retailul farmaceutic european in echipa de top management

Lanţul de Farmacii DONA îşi consolidează echipa de top management prin numirea lui Thomas Hofmann în Comitetul de Administraţie. Acesta va ocupa și poziţia de Chief Marketing&Digital Officer, din care îşi va pune amprenta asupra strategiei de marketing şi va coordona activităţile de comunicare, branding şi digital, în strânsă legătură cu obiectivele de business.

 „Sunt foarte mulţumit că am atras alături de noi un profesionist de calibrul lui Thomas Hofmann. Îi cunosc bine modul de lucru şi am un respect deosebit pentru realizările sale. Şi recunosc că simt un plus de confort şi de încredere ţinând cont de experienţa sa remarcabilă în retailul farmaceutic european. Îi doresc acomodare uşoară şi rezultate cât mai bune”, a declarat Dr. Eugen Banciu, Preşedintele Grupului DONA.

Thomas Hofmann a acumulat o experienţă totală de peste 25 de ani în poziţii senioriale în companii de renume (Renault, Volkswagen, Intel, McDonald’s) şi agenţii internaţionale de publicitate (BBDO, HAVAS), iar ultimii zece i-a dedicat industriei de retail online şi offline. În perioada 2009-2014, Thomas Hofmann a condus rețeaua de farmacii independente Alphega din Germania în calitate de Director General, deţinând în același timp o poziție cheie în coordonarea operațiunilor de marketing din întreaga Europa ale aceleiași rețele conduse de Walgreens Boots Alliance (Frankfurt / Londra).

„Întotdeauna am fost pasionat de branduri, dar simt un ataşament special faţă de domeniul sănătăţii. DONA reprezintă pentru mine o provocare, tinând cont de ADN-ul puternic al brandului, de potenţialul de dezvoltare precum şi de piaţa foarte dinamică şi competitivă din retailul farmaceutic local. Dar ce m-a convins cu adevărat să accept noul rol a fost echipa de aici, profesionistă şi foarte ambiţioasă. Având şansa să lucrez cu o parte dintre ei în trecut, doar că în alte contexte, m-am convins de calitatea umană şi profesională deosebită. Şi sunt nerăbdător să îmi aduc şi eu contribuţia la îndeplinirea misiunii de a transforma DONA în cel mai cunoscut, iubit şi respectat nume de farmacie din România”, a punctat Thomas Hofmann, Chief Marketing&Digital Officer Farmaciile DONA. 

Citește și Sistem bun, sistem rău în managementul performanțelor