Ce trebuie să conțină profilul tău de LinkedIn pentru a te face remarcat

Ce trebuie să conțină profilul tău de LinkedIn pentru a te face remarcat

Dacă ai o afacere sau ești în căutarea unui loc de muncă din mediul afacerilor, clar trebuie să ai și un profil pe LinkedIn bine construit.

Scopul profilului, potrivit personalbrandingblog.com, este acela de a-l face pe cel care citește profilul tău să își dea seama dacă ar putea sau nu să facă afaceri cu tine. Prin intermediul profilului, trebuie să reușești să ieși în evidență, să informezi și să determini o companie, un posibil angajator să ia legătura cu tine.

Cum poți avea un profil bun?

„Ambalajul” contează foarte mult. Prin urmare trebuie:

  • Să ai o poză actuală
  • Să precizez funcția sau ocupația actuală
  • Să ai un headline atractiv (în acest sens se poate apela la un site specializat, LinkedIn Headline Generator)
  • Să îți expui scopurile
  • Să menționezi dacă faci parte sau nu dintr-o asociație, organizație
  • Să atașezi recomandari
  • Să te asiguri că oamenii te endorsează și invers (contează mult ca pe profilul tău să se vadă pentru ce calități ești apreciat).
  • Să creezi o chemare la acțiune (de exemplu, indeamnă-i să te contacteze la un anumit număr de telefon sau la o anumită adresă)
  • Verifică de mai multe ori profilul și roagă și alte persoane să se uite pe el pentru a te asigura că imaginea despre tine este una clară.
  • Creează-ți o rețea puternică de conexiuni. O recomandare sau un job poate veni de la oricare dintre persoanele alături de care ai lucrate, de la foși colegi de școală sau prieteni.

Trebuie, de asemenea, să te asiguri că toate informațiile sunt bine conectate și prezentate pe scurt. În contextul actual, oamenii nu mai au prea mult timp de pierdut, prin urmare, profilul tău nu trebuie să fie unul extraordinar de lung, ci trebuie să furnizeze acele detalii esențiale care te definesc, pe scurt.