De ce nu au încredere angajații tăi în tine?

De ce nu au incredere in tine angajatii tai

Încrederea este piatra de temelie în dezvoltarea unui loc de muncă unde angajații sunt pasionați, productivi și în continuă inovare. Potrivit unui sondaj elaborat de EY, oamenii consideră că un nivel ridicat al încrederii în companie are o influența majoră asupra a

  • cât de fericiți se simt oamenii la birou,
  • cât stau în companie,
  • cât de înalte sunt standardele de calitate ale muncii lor
  • cât de productivi sunt
  • cât de mult recomandă compania altora

Sondajul citat de HBR a fost efectuat pe un eșantion de aproape 10.000 de angajați din întreaga lume și una dintre cele mai importante descoperiri a fost că mai puțin de jumătate dintre specialiștii chestionați au un nivel ridicat de încredere în companiile pentru care lucreazî. Doar 46% dintre ei spun că au foarte multă încredere în angajatorii lor, iar 15% spun că nu au deloc încredere în ei. Restul spun că au încredere moderată în companiile care îi remunerează, ceea ce nu este extrem de pesimist, însă curba de entuziasm este foarte scăzută.

Citește și: Cum să îți motivezi angajații în patru pași simpli

Aceste rezultate indică în mod clar că există loc de îmbunătățire a acestei zone foarte importante din strategia de business.

Printre cei care au declarat că au încredere moderată sau nici un fel de încredere, cele mai des invocate motive pentru această stare de fapt au fost