Motivarea angajaților la locul de muncă în trei pași importanți

Motivarea angajatilor la locul de munca in trei pasi importanti

Într-o lume ideală, angajații dvs. ar fi auto-motivați în orice moment și nu ar necesita și o motivație suplimentară de la dvs. Cu toate acestea, rareori se întâmplă asta.

Într-un sondaj recent privind plictiseala angajaților, Korn Ferry a constatat că 33% dintre profesioniști intenționau să caute un nou loc de muncă din cauza plictiselii și a nevoii de noi provocări în poziția lor actuală. Este dificil să lucrezi pentru aceeași companie atunci când nu te simți motivat și, în timp ce sondajul a raportat cifre pentru 2018, este o tendință care se extinde în noul deceniu, scrie business.com.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Cu atitudinea potrivită, puteți crea un loc de muncă care nu este doar distractiv, ci cuprinde angajați care vă stimulează afacerea și creează o cultură pozitivă a companiei. Dacă sunteți în căutarea unor modalități noi de a vă motiva angajații, luați în considerare recomandările de mai jos.

1. Solicitați angajaților să facă lucruri pe care sunteți dispus să le faceți singur

Dacă doriți angajați buni, trebuie să le arătați că principiile sunt respectate de dvs. și compania dvs. Nu este suficient să le spuneți că vă așteptați la X, Y și Z atunci când nu v-ați însușit aceste valori.

„Când liderii modelează un comportament aliniat cultural, le oferă oamenilor permisiunea și încurajarea să facă ceea ce trebuie ”, a spus Monica Parker, fondatoarea HATCH Analytics Ltd. Fără aceasta, motivația este doar vorbă. „

Șefii buni nu le cer angajaților să facă lucruri pe care ei nu sunt dispuși să le facă singuri.

„Dacă există reguli și o politică a companiei care este impusă din partea conducerii superioare, cel mai important lucru pentru angajați este să vadă că aceste reguli și restricții sunt importante pentru directorii executivi și superiori din companie”, a spus Lora Georgieva, marketing digital specialist la agenția de turism B2B, ProExpo Services. „Dacă ei sunt primii care execută acțiuni specifice, care respectă reguli etc., înseamnă că aceste activități / reguli nu sunt scrise doar pentru a face parte din regulile interioare standard, ci și pentru cultura actuală a companiei.”

Chiar dacă muncitorii își văd liderul făcând ceva o singură dată, se simt mai bine să facă această sarcină în viitor, știind că, deși șeful lor ar putea să o facă, ei au încredere în angajații lor să o facă. Aceasta duce la o creștere mare a încrederii, iar angajații se simt mai motivați să facă o muncă bună pentru companie.

Este simplu: dacă doriți ca afacerea dvs. să aibă angajați muncitori, fiți voi înșivă muncitori. Dacă doriți un feedback sincer, fiți sinceri cu voi înșivă când primiți critici constructive. Fiți deschis și sincer cu angajații. Dacă doriți respect și corectitudine, arătați-le lucrătorilor dvs. Același lucru. Nu selectați pe nimeni sau alegeți favoriți. Oamenii văd asta, ducând la un mediu negativ.

„La nivel individual, este posibil să puteți vedea rezultatele destul de repede – în câteva săptămâni”, a spus Parker. „Dar rețineți că leadershipul motivațional nu este deloc un remediu. Termene sau valori irealiste, resurse slabe, un mediu altfel toxic – toate acestea sunt elemente fundamentale care trebuie înlăturate înainte ca motivația să aibă efectul dorit.”

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

2. Întrebați angajații ce vor de la cultura dvs. la locul de muncă

Un raport de angajare a angajaților TINYPulse 2019 a raportat că mai puțin de o treime dintre oameni credeau că compania lor are o cultură puternică. Mai mult, respondenții au raportat că își vor părăsi slujba actuală pentru una mai puțin plătită, dacă cultura ar fi mai bună.

Într-un sondaj separat realizat de Heartbeat de Peakon, 35% din 2.000 de respondenți au raportat că managerul lor îi ascultă frecvent sau foarte frecvent. Asta lasă două treimi din angajați care se simt neauziți la locul de muncă.

În calitate de angajator, este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că angajații dvs. se simt în siguranță și îngrijiți. Spuneți angajaților dvs. în mod regulat că sunteți interesat de ceea ce au de spus, că au autonomie și că sunt un atu valoros pentru afacerea care merge mai departe. Exprimați recunoștință pentru munca lor grea.

Parker a recomandat să facă și acești pași suplimentari:

  • Recunoașteți că va exista o perioadă de ajustare excelentă în cadrul companiei și aveți un nivel ridicat de toleranță la schimbare
  • Fiți clar cu managerii și angajații cu privire la rezultatele și responsabilitățile dorite
  • Angajați resursele (oameni, bani, timp, capital politic) pentru schimbare
  • Angajați profesioniști externi pentru a determina și livra pașii de acțiune necesari pentru a crea o schimbare durabilă a comportamentelor

Împuterniciți oamenii să adopte schimbări la fiecare nivel al organizației

„Dacă toate aceste condiții sunt îndeplinite, în 18 luni ar trebui să se producă schimbări semnificative și alte 12 luni pentru a încorpora comportamentele, astfel încât acestea să nu fie noi, ci mai degrabă „Așa facem noi lucrurile pe aici”, spune Parker.

3. Alocați sarcini și lăsați angajații să le finalizeze cu puțină intervenție

Dacă doriți angajați productivi, inteligenți, muncitori, tratați-i ca pe profesioniști calificați și capabili. Există mult prea mulți angajatori care gestionează angajații, uitându-se peste umărul lor, fără a avea încredere că vor îndeplini sarcinile în termenele limită și se vor îndoi de abilitățile lor. Faceți un pas înapoi și lăsați angajații să își facă treaba. Delegați-le sarcini și apoi lăsați-i în pace.

Munca pe care o fac acești indivizi pentru compania dvs. este de neprețuit și nu vă puteți permite să îi pierdeți.

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

Gândiți-vă la diferite moduri în care vă puteți demonstra încrederea. Solicitați sugestii despre cum ar putea să se simtă mai respectați și apreciați. Stabiliți un compromis care să răspundă dorințelor și nevoilor ambelor părți și întâlniți-vă la mijloc.

Odată ce un angajator își dă seama că micromanagementul nu este o calitate benefică, schimbarea se poate întâmpla foarte repede, dar nu se va întâmpla peste noapte. Pentru mulți lideri, acest tip de management este înrădăcinat și reînvățarea unei noi metode de management necesită timp. Dacă ambele părți comunică deschis și sunt dispuse să lucreze împreună pentru a realiza această schimbare, tranziția ar trebui să se desfășoare fără probleme în cel mai scurt timp.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •