Campionatul Mondial de Fotbal – Pepsi a lansat o reclamă interactivă în care scenariul se schimbă cu un click

Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia incepe in luna iunie, iar marile branduri deja au inceput sa se pregatesca de eveniment, cu reclame dedicate.

Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia începe în luna iunie, iar marile branduri deja au început să se pregătescă de eveniment cu reclame dedicate.

Este cazul brandului Pepsi care a lansat o reclamă interactivă în care utilizatorii pot schimba scenariul. Există 11 momente în care cursorul se transformă într-un simbol, prin intermediul căruia se pot aduce modificări în reclamă.

Spre exemplu, există un cadru în care Lionel Messi citește un ziar. La un moment dat, cursorul se transformă într-un mini-ziar. Dacă dai click pe el, în scena următoare, Messi este descoperit de fani.

Practic, Pepsi nu face o referire directă către Campionatul Mondial de Fotbal pentru că brandul nu este unul dintre sponsorii oficiali ai evenimentului. Coca-Cola este, în schimb.

Citește și Cât de primitive erau site-urile Coca-Cola și Pepsi în anii ’90 (Galerie foto)

Compania a lansat o serie de documentare, special realizate cu ocazia Campionatului Mondial de Fotbal, care arată cum fotbalul poate aduce oamenii împreună.

Sursă: mashable.com