Dacă tocmai ați creat un site web, este important să știți ce măsuri trebuie să luați înainte de lansarea sa oficială, astfel încât să stabiliți pașii pentru succes. Prea multe companii fac saltul fără să evalueze mai întâi ce trebuie făcut pentru a se poziționa bine în motoarele de căutare și pentru a fi observate de către publicul potrivit.
Cheia stă în optimizarea corectă a site-ului pentru motoarele de căutare, astfel încât să puteți fi sigur că articolele dvs primesc atenția pe care o merită. Când vine vorba de implementarea SEO, există câteva lucruri cheie pe care ar trebui să le faceți pentru a obține cele mai bune rezultate și a ajunge la succes:
- Crearea unei pagini optimizate de tip „soon”
- Optimizarea pentru utilizatorii de mobil
- Creșterea vitezei site-ului
- Utilizarea cuvintelor cheie cu coada lungă
- Crearea unori sitemap-uri XML
- Aici sunt diferite moduri în care puteți utiliza SEO în avantajul dvs. înainte de a lansa chiar oficial site-ul:
Creați o pagină optimizată „în curând”
Știați că este complet posibilă crearea unei liste de e-mailuri și a unei audiențe loiale înainte de lansarea oficială a site-ului dvs.? Dacă mai mulți comercianți știau și ar fi profitat de acest lucru, ei ar fi început să facă vânzări odată cu lansarea site-ului.
Dacă puteți decide care este piața dvs. țintă și ce îi interesează suficient pe potențialii dvs. clienți pentru a transmite informațiile valoroase, sunteți deja pe cale să câștigați vizitatori loiali. Cu aceste informații la mână, puteți crea o pagină optimizată în curând, care colectează adresele de e-mail și alte detalii necesare pentru a vă stimula targetul și a vă implica în audiența dvs, scrie business.com
Bazându-vă pe nișă și pe industrie, adăugați cuvinte cheie, astfel încât Google să poată accesa cu crawlere noul site și să vă ajute publicul țintă să vă găsească. Utilizați această ocazie pentru a vă construi brandul. Pentru a seta tonul potrivit, asigurați-vă că utilizați imaginile potrivite și conținutul vizual adecvat.
Pași pentru implementarea SEO înainte de lansarea unui site
Cum vă creați o pagina pe care oamenii sunt încântați să o acceseze? Ați putea folosi un instrument la îndemână, cum ar fi SeedProd, pentru a fi fața site-ului dvs. web, astfel încât de fiecare dată când cineva vizitează, să vadă că site-ul dvs. este aproape gata de lansare. Aceștia pot să rămână în așteptare cu data lansării oficiale și să revină atunci ca să vă consume conținutul.
Mențineți vizitatorii incantați de site-ul dvs. viitor prin adăugarea unui cronometru de numărătoare inversă, astfel încât aceștia să știe exact când se lansează și pot să se conecteze imediat ce va veni timpul.
Optimizați pentru mobil
Numai în S.U.A., 81% din populație deține un smartphone, în timp ce 96% dețin un telefon mobil, potrivit studiului realizat de Centrul de Cercetare Pew. Aceste dispozitive facilitează navigarea pe Internet oriunde și în orice moment, motiv pentru care este esențial ca site-ul dvs. Web să fie optimizat pentru dispozitivele mobile. Dacă nu, neglijezi un procent ridicat de persoane care utilizează dispozitivele inteligente pentru a vizita site-ul dvs. Web și pentru a se angaja în conținutul dvs.
Testați-vă site-ul web pe dispozitivele mobile pentru a vă asigura că oricine vă vede conținutul de pe alte dispozitive decât un desktop are o experiență de utilizare pozitivă, fără probleme. Testul Google Mobile-Friendly vă va spune dacă pagina merge bine pentru utilizatorii de mobil încât să puteți efectua modificări acolo unde este necesar și să nu pierdeți riscul de a pierde potențialii adepți.
Creșteți viteza site-ului
Puține lucruri sunt mai iritante decât vizitarea unui site web care se încarcă lent. Nu este distractiv pentru utilizatori și îi va face să iasă instant de pe pagină.
Cercetarea efectuată de Google a constatat că 53% dintre utilizatori vor abandona o pagină în cazul în care va fi încărcată în trei secunde sau mai mult. Aveți trei secunde pentru a face o impresie pozitivă și durabilă vizitatorilor noi. Aceste câteva secunde vor determina dacă vor rămâne sau nu pentru lansarea site-ului dvs. Nu dezamăgiți, făcându-i să aștepte mai mult decât trebuie.
Utilizați Insights Google PageSpeed Insights pentru a testa viteza site-ului dvs. Web și asigurați-vă că încărcarea paginii nu durează atât de mult timp ca utilizatorii să abandoneze pagina și să decidă să-și dea banii în altă parte. Comprimați fișierele imagine astfel încât să se încarce mai repede pe pagină. Activați cache-ul browserului pentru ca browserul dvs. să poată încărca paginile web fără a fi nevoie să trimiteți o altă solicitare HTTP către server. Aceștia sunt doar câțiva pași pe care îi puteți lua în considerare pentru a scăpa de potențialul de întârziere pe site-ul dvs.
Utilizați cuvinte cheie cu coadă lungă
Anterior am vorbit despre încorporarea cuvintelor cheie în pagini viitoare, pentru a fi văzută și observată de publicul țintă. Aceasta poate include o varietate de tipuri diferite de cuvinte cheie, dar, în cea mai mare parte, doriți să acordați atenție cuvintelor cheie cu lungă durată dacă site-ul dvs. are șanse de a fi clasat în vârful motoarelor de căutare. Acest lucru se datorează faptului că articolele specifice de pe site vă vor aduce un public de nișă, care este receptiv, activ și angajat. Orice prea larg, prea vag, vă va aduce vizitatori care nu sunt neapărat dispuși să își cheltuie banii pe produsele pe care le comercializați.
Când cineva folosește un cuvânt cheie cu coada lungă în căutare, el deja știe ce caută și ce vrea.
Dacă site-ul dvs. este unul dintre primele pe care le văd, există o șansă bună să facă clic și să se angajeze. De aceea este atât de important să desfășurați cercetări de cuvinte cheie relevante pentru audiența dvs. și nevoile acestora.
Într-un studiu recent de caz, Neil Patel a reușit să crească vizitatorii calificați pe site-ul său cu 91%, doar prin utilizarea cuvintelor cheie cu coada lungă în conținutul său. Prin publicarea constantă a conținutului înconjurat de aceste cuvinte cheie, a văzut o creștere a traficului ecologic. Chiar dacă site-ul dvs. nu a fost lansat oficial, puteți încorpora în continuare aceste fraze cheie în pagina web și în paginile dvs. de destinație, astfel încât să puteți obține în continuare o cantitate considerabilă de trafic.
Creați o hartă site XML
Pentru a crește șansele ca publicul dvs. țintă să găsească conținutul dvs., doriți să faceți cât mai ușor posibil ca Google să acceseze cu crawlere site-ul web și să-l indexeze în motorul de căutare. Fără crawlerele Google, care sunt responsabile pentru citirea conținutului dvs. și pentru a decide unde ar trebui să se situeze în motorul său de căutare, ar fi extrem de dificil să aduceți conținutul dvs. în fața publicului potrivit.
Pentru conținutul care va fi publicat pe site-ul dvs., este important să creați un sitemap XML. Aceasta este o listă cu toate adresele URL care alcătuiesc site-ul dvs. Acestea facilitează indexarea site-ului dvs. de către crawlere și organizarea informațiilor corespunzătoare. Cel mai bine este să faceți această prelungire, deoarece veți continua să vă adăugați la conținutul dvs. pe parcursul timpului. Acest lucru vă va ajuta să vă mențineți pe drumul cel bun.
Dacă nu implementați tactici SEO în site-ul dvs. înainte de lansarea sa oficială, pierdeți din multe conversii potențiale pe care compania dvs. le-ar putea utiliza pentru a atinge succesul într-un ritm mai rapid. Fiți atenți la toate căile pe care le puteți include în strategia de conversie, astfel încât să puteți încorpora traficul organic, să colectați adrese de e-mail și să începeți angajamentul.