O cale spre redeschiderea afacerilor în timpul COVID-19

O cale spre redeschiderea afacerilor in timpul COVID-19

Redeschiderea economică pe fondul COVID-19 a fost un proces descurajant. Până la sfârșitul lunii iunie, toate cele 50 de state din America începuseră să reia operațiunile comerciale regulate într-o oarecare măsură, dar multe state au trebuit să inverseze sau să întrerupă procesul de redeschidere atunci când au crescut cazurile de COVID-19.

Guvernele de stat și locale s-au străduit să găsească un echilibru de restricții suficient de relaxat pentru a permite afacerilor să funcționeze. Companiile jonglează cu finanțele, nevoile angajaților și întreruperile lanțului de aprovizionare, toate încercând în același timp să se adapteze la reglementările guvernamentale și la cererea incertă a clienților.

Simplificați redeschiderea cu acești pași:

1. Revizuiți-vă operațiunile de afaceri

  • Uitați-vă la toate aspectele afacerii dvs. pentru a vedea ce funcționează în continuare și ce ar putea fi necesar să se schimbe.
  • Puneți-vă următoarele întrebări:
  • De ce nivel de personal veți avea nevoie?
  • Sunt disponibile consumabile? A fost întrerupt lanțul de aprovizionare și există alternative?
  • Produsul sau serviciul dvs. este încă în căutare? Ar trebui să vă schimbați ofertele?
  • Care sunt reglementările relevante din industrie, de stat și locale? Cum le veți încorpora în modelul dvs. de afaceri?
  • Care este starea dvs. financiară? Luați în considerare consultarea cu un consilier pentru a analiza opțiunile dvs. de finanțare, inclusiv bănci, programe guvernamentale și surse independente.

Poate doriți să vă revizuiți planul de afaceri pentru a încorpora noi reglementări și noile preferințe, cerințe și valori ale clienților.

2. Tehnologia de pârghie

Comportamentul clienților sa schimbat aproape peste noapte. Oamenii au îmbrățișat cumpărăturile online, plăți fără contact, școală online și conferințe video la o rată fără precedent.

Trecerea la sisteme automate și lucrări la distanță a fost, de asemenea, catalizată de pandemie și cel puțin unele dintre aceste schimbări ar putea fi pentru totdeauna.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Restaurantele folosesc tehnologia pentru a minimiza punctele de contact.

Industria restaurantelor a fost una dintre cele mai afectate atunci când măsurile COVID-19 au forțat mii de companii să-și închidă ușile, dar multe au devenit creative cu tehnologia, pivotând spre comenzi online, preluare și livrare.

Pe măsură ce mâncatul în oraș se reia, tehnologia permite restaurantelor să ofere mese aproape fără contact prin reducerea la minimum a interacțiunii personalului cu oaspeții, menținerea distanțării sociale și contribuirea la prevenirea răspândirii virușilor prin contactul cu suprafața.

Aplicațiile de plată mobilă, cum ar fi Apple Pay sau Google Pay, ajută personalul și clienții să evite contactul cu obiecte care ar putea purta viruși și bacterii.

Managerii de rezervări digitale țin evidența clienților, astfel încât oaspeții să poată fi anunțați prin text sau e-mail atunci când masa este igienizată și gata. Acest lucru previne aglomerarea și permite oaspeților să mențină distanțarea socială așteptând rezervarea lor în afara locației.

Meniurile electronice permit clienților să parcurgă meniul de pe propriul smartphone, eliminând necesitatea unor meniuri pe care toată lumea pune mâna sau de unică folosință.

Retailerii schimbă jocul de cumpărături.

Este posibil să nu existe niciun substitut pentru experiența tactilă de a ridica un candelabru din sticlă suflată sau de a încerca o pereche de blugi, dar tehnologia se intensifică pentru a apropia consumatorul de experiența cu cel mai mic contact.

Cumpărăturile video personale permit întreprinderilor să transmită în flux live o călătorie de cumpărături printr-un magazin, astfel încât să puteți obține ceva din experiența cumpărăturilor în persoană, inclusiv adresarea de întrebări în timp real a asistenților de vânzări.

Realitatea virtuală sau augmentată ar putea permite cumpărătorului să vadă cum ar arăta mobilierul în casa lor sau să încerce practic haine. Învățarea automată integrată poate oferi o experiență de cumpărături personalizată, reduce rentabilitatea și îmbunătățește analiza consumatorilor.

Un site optimizat este esențial pentru afacerile cu amănuntul, deoarece vânzările online vor continua să reprezinte o parte semnificativă a vânzărilor cu amănuntul în viitorul apropiat. Un raport recent despre comercianții cu amănuntul a arătat că 90% dintre cumpărători vor părăsi un site dacă se încarcă prea încet, astfel încât o platformă eficientă de comerț electronic este o componentă critică a creșterii vânzărilor online și a păstrării clienților.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Acum este poate cel mai bun moment pentru a profita de dorința clienților de a lucra cu o nouă tehnologie pentru a vă modifica sistemele și a încorpora mai multe opțiuni digitale online, fără contact, la locul de muncă.

Companiile care suportă efectele COVID-19 au avut deja un început în procesul de transformare digitală. Companiile care utilizează tehnologia ca a patra revoluție industrială, cum ar fi AI și învățarea automată, pentru a-și înțelege mai bine și a-și valorifica datele, văd abilități mai rapide de pivotare.

3. Mențineți clienții implicați

Anunțarea clienților dvs. dacă magazinul este deschis sau închis poate contribui mult la satisfacția consumatorilor.

Comunicați online prin intermediul rețelelor de socializare, pe site-ul dvs. web și pe platformele din industrie pentru a menține clienții implicați, a promova încrederea și a crește interesul. Utilizați aceste platforme pentru a comunica informații despre produse noi, pentru a vă actualiza starea de deschidere, pentru a anunța oferte speciale sau pentru a posta conținut interesant. Marketingul prin e-mail este un mod sigur de a face acest lucru.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •