COVID-19 al doilea val: Pregătirea pentru o nouă închidere a companiei

COVID-19 al doilea val: Pregatirea pentru o noua inchidere a companiei

Pandemia COVID-19 a dus la închiderea permanentă a aproximativ 100.000 de întreprinderi mici, iar statisticile arată că pandemia este departe de a se termina. În timp ce cu toții am așteptat cu nerăbdare o lume post-pandemică, se pare că noul normal a sosit.

În timp ce întreprinderile din întreaga companie s-au redeschis – multe cu capacitate limitată – a devenit clar că pandemia nu se va termina. Un al doilea val ne-ar putea duce pe unii dintre noi chiar înapoi de unde am început, așa că este important pentru dumneavoastră să aveți un plan de continuitate  în cazul unei alte dificultăți prin care compania ar putea trece din cauza coronavirusului.

Noi cazuri de COVID-19 sunt în creștere în mijlocul unei redeschideri eșalonate.

Statisticile naționale pentru noile cazuri COVID-19 sugerează că nu suntem departe de al doilea val. Statele Unite în ansamblu încă depășesc în mod regulat 60.000 sau 70.000 de cazuri noi pe zi. Desigur, nu fiecare stat a fost lovit la fel de tare. California, Florida, Texas și New York conduc topul în cazuri confirmate, iar descoperirea de noi cazuri rămâne aproape de 10.000 pe zi, în toate statele, scrie business.com.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Aceste numere sugerează că unele state s-ar putea întoarce la închiderile obligatorii de afaceri pe care le-am văzut în primul trimestru și al doilea trimestru – chiar și în condițiile în care multe întreprinderi neesențiale nu au încă oportunitatea să se redeschidă. În acest caz, proprietarii de afaceri mici trebuie să se pregătească de acum.

Un studiu recent realizat de Camera de Comerț și MetLife a constatat că majoritatea proprietarilor de întreprinderi mici privesc cu nerăbdare redeschiderea. Dintre cei care și-au închis ușile la începutul acestui an din cauza pandemiei, 69% s-au redeschis. În ciuda redresării economice modeste, 65% dintre acești proprietari de afaceri sunt îngrijorați că vor trebui să închidă din nou, din cauza unui posibil al doilea val de îmbolnăviri – mulți dintre ei indicând că a doua închidere a acestora ar putea fi permanentă. Cu toate acestea, 31% dintre proprietarii de întreprinderi mici nu au luat nicio măsură pentru a se pregăti pentru a doua închidere. Dintre cei care nu anticipează un al doilea val de COVID-19, 45% nu s-au pregătit pentru a doua închidere.

Dar amenințarea unui al doilea val este foarte reală, așa că proprietarii de întreprinderi mici trebuie să se pregătească pentru a naviga prin a doua rundă de închideri. A spera la ce e mai bun nu înseamnă a neglija pregătirea pentru cele mai rău scenariu.

În prima rundă de închidere a afacerilor, numerarul la îndemână a devenit un factor determinant privind cât timp poate supraviețui o afacere. Adaptabilitatea și flexibilitatea au fost, de asemenea, esențiale, deoarece multe companii au pivotat să rămână operaționale într-un mediu de distanțare socială. În timp ce unele dintre măsurile de mai jos au fost deja puse în aplicare de majoritatea întreprinderilor în timpul primului val de închideri, pregătirea pentru o a doua închidere vă poate lăsa mai bine poziționat pentru a supraviețui pandemiei pe termen lung.

1. Construiți și economisiți rezerve de numerar

Atunci când fluxul de numerar este întrerupt, rezervele dvs. de numerar sunt acolo pentru a vă sprijini afacerea. Multe întreprinderi mici au descoperit că au doar bani suficienți pentru a supraviețui două săptămâni de cheltuieli în timpul închiderii companiei. În așteptarea unui alt val de închideri de afaceri din cauza COVID-19, creșteți rezervele de numerar în orice mod puteți.

„[Proprietarii de afaceri] ar trebui să lucreze la păstrarea numeraului, pentru a construi agresiv în încercarea de a reveni pe piață”, a spus Ted Sheppe, vicepreședinte executiv al serviciilor bancare comerciale la Axiom Bank. „Ei ar trebui să tragă de acea rezervă de numerar acumulată și ar trebui să caute amânări de la proprietari, bănci și furnizori.”

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

2. Reduceți cheltuielile externe

Multe întreprinderi mici operează deja mai slab din necesitate. Cu toate acestea, dacă a mai rămas „grăsime” din buget, acum este momentul să o tăiați. De asemenea, dezvoltați un plan de urgență pentru trecerea la modul de închidere a companiei. Cum arată bugetul dvs. săptămânal sau lunar dacă suspendați operațiunile? Cât de mult numerar trebuie să acopere cheltuielile săptămânale în acest scenariu?

„Prioritizarea cheltuielilor bazate pe nevoile critice este un alt mod de a menține banii la îndemână”, a declarat Ryan Irby, partener și consilier financiar la firma CPA Weaver. „Unii lideri de afaceri negociază pentru a întinde datoriile cât mai mult timp fără să înstrăineze vânzătorii, în timp ce alții rulează inventarul până la cantități minime. Din cauza momentelor critice în care ne aflăm, afacerile ar putea, de asemenea, să ia în considerare modificarea stimulentelor angajaților și a planurilor de bonusuri.”

3. Aplicați pentru fonduri de ajutor disponibile

La fel cum multe întreprinderi mici au profitat de măsuri de ajutor, precum împrumutul pentru dezastre economice și programul de protecție a salariilor, ele continuă să caute fonduri de ajutor disponibile. Aceste programe sunt disponibile prin intermediul guvernelor locale, de stat și federale, precum și companii private și organizații non-profit. Dacă sunteți eligibil pentru un program de ajutor, solicitați acest lucru. Fiecare ban contează, mai ales dacă trebuie să aplicați o a doua închidere a companiei.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

4. Dezvoltați și creșteți noi fluxuri de venituri

Dacă afacerea dvs. a avut norocul să dezvolte un flux alternativ de venituri în timpul pandemiei, luați în considerare să investiți în creșterea acelei direcții noi. Pentru alții care încă nu au găsit o sursă alternativă de venit, este timpul să gândiți creativ. De ce au nevoie clienții dvs. în acest moment și cum ați putea să satisfacețiaceastă nevoie? Cum se leagă această nevoie cu produsele și serviciile dvs. existente?

„Multe companii au găsit noi fluxuri de venituri, inclusiv vânzări online”, a spus Sheppe. „Pentru restaurante și alți comercianți cu amănuntul, s-a trecut la punctul de vânzare pentru livrare. Perfecționarea acestor procese de vânzare în așteptarea unei alte închideri este prudentă. Fiți creativ și gândiți în afara cutiei pentru a găsi noi modalități de a aduce venituri. „

Sursa foto: Unsplash

  • 2
  •  
  •  
  •  
  •