Reguli de aur în construirea unui website pentru o microîntreprindere

Reguli de aur in construirea unui website pentru o microintreprindere

Fiecare afacere nouă ar trebui să aibă un site web bun, așa că iată câteva reguli de aur ale proiectării site-urilor pentru întreprinderile mici:

Asigurați-vă că adresa site-ului dvs. web este ușor de reținut

Adresa dvs. web trebuie să fie simplă, astfel încât să fie ușor de ținut minte pentru potențialii clienți. Evitați numerele, care confundă navigatorii web și liniuțele, care pot fi problematice pentru SEO. De asemenea, mergeți pe un domeniu .com, deoarece acesta este cel mai cunoscut de oameni, după cum a declarat Ron Wright, fondatorul companiei de web design de afaceri și marketing online Accentrix, pentru Entrepreneuer.com.

Folosiți metode de navigare clare și simple

Este tentant să vreți să diferențiați site folosind Flash și un design web unic, dar acest lucru ar putea să îi încurce pe clienți să găsească rapid ceea ce caută. Cel mai bine este să utilizați practici standard atunci când vine vorba de navigarea pe site: utilizați meniurile derulante cu titluri clare care apar pe fiecare pagină, includeți o hartă a site-ului și asigurați-vă că bara de căutare este ușor de găsit (partea dreaptă sus a unei pagini este o regulă bună de urmat).

Citește și: Deloitte: Piețele financiare, imposibil de previzionat! Încrederea, un indicator important în acest moment

Publicați informațiile de contact ale companiei

La ce e bun site-ul dvs. dacă nimeni nu știe cum să dea de compania dvs? Includeți o pagină cu adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail și asigurați-vă că există o legătură proeminentă la informațiile de contact din pagina dvs. de pornire. „Cel mai bun loc pentru informațiile de contact este colțul din stânga sus sau din dreapta sus al paginii de pornire”, a declarat John Zhuang,  de la  Winning Interactive, pentru Entrepreneuer.com. „De asemenea, este o practică bună să includeți informații de contact în fiecare pagină a site-ului web în subsolul sau bara laterală, sau chiar în colțul din dreapta sus, care ajută vizitatorii să o găsească mai ușor.”

Includeți întrebări frecvente

Frumusețea internetului este că oricina poate afla informații despre produsul sau serviciile dvs. la orice oră – chiar dacă este la 2 dimineața. Inclusiv o pagină cu întrebări frecvente permite clientului dvs. țintă să găsească rapid informațiile pe care le caută zi sau noapte fără a fi nevoie să apeleze un număr de telefon sau să trimită un e-mail. Este, de asemenea, o altă șansă de a ajuta la stabilirea și construirea brandului dvs. pe site, scrie business.com.

Includeți și recenzii ale clienților și mărturii

Feedback-ul cel mai sincer despre produsul sau serviciul dvs. nu numai că ajută clienții să decidă dacă este exact ceea ce caută, dar, de asemenea, face ca afacerea dvs. să fie mai concretă. Recenziile clienților oferă informații despre afacerea dvs. pe care poate nu v-ați gândit să le includeți în alte zone ale site-ului.

Nu uitați să includeți și legături sociale

Dacă sunteți un proprietar inteligent de afaceri, este posibil să vă comercializați deja produsele și serviciile pe site-urile de socializare precum Twitter, Facebook, LinkedIn, FourSquare, Pinterest și altele asemenea. Adunați urmăritori și ajungeți la clienți acolo unde își petrec timpul, incluzând link-uri de pictograme pentru diversele eforturi de pe social media. Includeți funcții de partajare pe paginile dvs. de conținut, astfel încât vizitatorii să poată „pleca” cu ușurință de la o postare pe blog, la o poză sau un Tweet despre un produs interesant.

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

Includeți un formular obținere a informațiilor

Chiar dacă afacerea dvs. este deschisă doar în cursul zilei, de luni până vineri, clienții vizitează site-ul dvs. 24/7. Dați impresia că aveți mereu deschis prin includerea unui formular pe care clienții noi și existenți îl pot completa pentru a pune întrebări, a căuta oferte sau a oferi feedback. Veți obține beneficiul suplimentar de a colecta informații valoroase (adrese de e-mail, numere de telefon etc.) de la persoanele interesate de marca dvs.

Creați o pagină Despre noi pentru site-ul dvs.

Clienților le place să vadă fața unei afaceri, așa că asigurați-vă că adăugați informații despre oamenii din spatele companiei dvs., istoricul acesteia și valorile ei. Vă va ajuta să diferențiați site-ul dvs. de alțele, precum și afacerea dvs. să pară mai legitimă și relatabilă.

Apeluri la acțiune

După ce clienții au găsit informațiile de care au nevoie pe site-ul dvs., spuneți-le ce trebuie să facă în continuare. Înscrieți-vă la newsletter-ul companiei, solicitați o estimare gratuită, dați like pe Facebook – orice pentru a-i determina să se angajeze mai mult cu afacerea dvs.

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

Oferiți conținut util vizitatorilor

Dincolo de informațiile despre afacerea dvs., oferiți vizitatorilor site-ului un motiv pentru a reveni. Puteți deveni sursa directă de informații despre domeniul dvs. pentru clienți, oferind articole originale, bine scrise sau postări pe blog. Gândiți-vă dincolo de produsul sau serviciul specific pe care îl oferiți, la idei despre ceea ce ar putea fi de interes pentru vizitatorii site-ului dvs. Dacă conduceți o piață locală de fermieri, oferiți un calendar de recoltare și rețete. Acest lucru le va arăta că nu esunteți pasionat doar de afacerea dvs, ci și de clienții dvs.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •