Cei care lucrează la Poștă trebuie să fie extrem de bine organizați, mai ales în condițiile în care au un volum foarte mare de muncă. Serviciul poștal american, de exemplu, are de transportat aproximativ 160 de miliarde de pachete și de scrisori, anual, potrivit mentalfloss.com.
98% din toate aceste scrisori și pachete sunt sortate de niște mașini automate construite în așa fel încât se asigură că toate vor ajunge la destinația corectă.
Mașinăriile, la fel ca și oamenii, au, însă, slăbiciunile lor, iar anul trecut, 2.4 miliarde de scrisori nu au putut fi trimise pentru că adresele erau scrise neglijent.
Potrivit The New York Times, tocmai din cauza unor astfel de scrisori, a fost construit un nou job, cel de funcționar menit să descifreze scrisul greu de citit. Fiecare dintre acești specialiști procesează, în Statele Unite ale Amercii, cam 20 de scrisori pe minut.
Cum funcționează întregul proces?
Atunci când o mașină de sortat identifică o scrisoare cu adresă ilizibilă, o variantă scanată a ei este trimisă către unul dintre specialiști. Printr-un software special, funcționarul încearcă să identifice cât mai multe litere posibile în așa fel încât la final să stabilească adresa validă. Media este de trei secunde pe care un astfel de funcționar o petrece pentru a recunoaște o adresă.
Unele scrisori, însă, rămân un mister. În astfel de cazuri, mai ales dacă sunt pachete a căror adresă de destinație nu a reușit să fie identtificată, ele ajung de cele mai multe ori să fie licitate.