Uber deschide în Bucureşti cel mai mare centru de asistenţă pentru şoferi şi curieri din Europa Centrală şi de Est

Uber deschide in Bucuresti cel mai mare centru de asistenta pentru soferi si curieri din Europa Centrala si de Est

Platforma Uber a anunţat, marţi, că deschide, în Bucureşti, cel mai mare centru de asistenţă pentru şoferi şi curieri din Europa Centrală şi de Est, în urma unei investiţii de un sfert de milion de dolari.

Noul spaţiu are 320 de metri pătraţi, va găzdui o echipă de 11 experţi şi are capacitatea de a oferi asistenţă pentru până la 2500 de şoferi şi curieri pe săptămână.

”În contextul noii legi adoptate de Guvern care reglementează serviciile de ridesharing, noul centru va deveni un accelerator de conformitate, ajutându-i pe şoferi să parcurgă cât mai uşor toţi paşii necesari autorizării. Astfel, centrul va găzdui reprezentanţi din şcoli acreditate care vor oferi şoferilor informaţiile complete cu privire la paşii şi documentele necesare pentru certificarea ca şofer profesionist”, se arată în comunicat.

De asemenea, va fi un loc în care şoferii parteneri vor avea acces la toate materialele educaţionale pentru a obţine atestate şi unde vor putea participa la sesiuni de informare în vederea obţinerii autorizaţiilor pentru maşină, companie sau ca şoferi independenţi.

”În ultimii 4 ani, am lansat serviciul de ridesharing în cinci oraşe şi am adus serviciul de livrare de mâncare Uber Eats şi Uber Green, cu 100% maşini electrice. Pe termen mediu şi lung, ne propunem să devenim o platformă multimodală, pentru ca atunci când vei deschide aplicaţia, să ai acces la toate opţiunile de transport – fie Uber X, trotinete şi biciclete electrice, taxi sau transport în comun. Cu această ocazie, accentuăm din nou că ne dorim să colaborăm cu autorităţile locale şi centrale pentru a reduce traficul şi poluarea”, a spus Ash Kebriti, General Manager Uber pentru Europa Centrală şi de Est.

Nicoleta Schroeder, General Manager Uber România, a vorbit despre planurile companiei în contextul noii legi care reglementează serviciile de ridesharing.

”Deschiderea acestui centru coincide cu începutul unui nou capitol pentru Uber în România şi pentru întregul sector al transportului urban. După ce peste 400.000 de oameni au semnat o petiţie în care cereau autorităţilor să reglementeze serviciile de ridesharing, România a făcut un pas înainte către modernizarea transportului urban şi s-a alăturat altor ţări europene care au implementat astfel de reforme. Angajamentul nostru este să respectăm noile reglementări şi să-i sprijinim pe şoferii parteneri să devină autorizaţi în cadrul noii legi. Noul centru va fi un accelerator de conformitate, ajutându-i pe şoferi să se licenţieze sub noua reglementare cât mai repede şi mai uşor”, a spus Schroeder.

Noul centru a fost inaugurat alături de şoferul partener cu cele mai multe curse Uber din România, Mihail Duică. În peste 4 ani, acesta a făcut peste 24.000 de curse şi şi-a menţinut un rating aproape perfect, de 4.99 din 5.

Deschiderea centrului de asistenţă vine după o serie de alte măsuri pentru şoferi pe care Uber le-a introdus în ultimul an, cum ar fi timpul de aşteptare plătit sau opţiunea de tipping direct în aplicaţie. În mai 2018, compania a anunţat un parteneriat cu AXA, prin care şoferii şi curierii independenţi din ţările Uniunii Europeane beneficiază gratuit de acoperire în caz de accidente în timpul curselor şi în afara lor, îmbolnăvire sau acoperire pentru concediu de maternitate sau paternitate.