5 lucruri de care mediul de business local are nevoie pentru dezvoltarea sustenabilă a companiilor

Conferinta Regionala Business to more Business - Oradea

Conferința Regională Business to more Business, cel mai mare eveniment de afaceri din acest an pentru antreprenorii și managerii din Bihor și județele învecinate, s-a desfășurat la Oradea, în data de 20 octombrie 2016.

Evenimentul a fost organizat de Doingbusiness.ro și a permis participanților să ia la cunoștință informații relevante pentru mediul de afaceri, atât în ceea ce privește consultanța fiscală, financiară și managementul performant, cât și în privința instrumentelor pentru accelerarea afacerilor.

Declarația de la Oradea

„În premieră la Oradea ne-am propus și am reușit nu doar să aducem instrumentele utile dezvoltării afacerilor către companii, ci și să devenim o portavoce a ceea ce oamenii de afaceri au nevoie. Așa am conceput, împreună cu antreprenorii prezenți, ceea ce numim Declarația de la Oradea”, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Declarația mediului de afaceri din Oradea include cinci puncte care au fost identificate și susținute de către participanți, ca fiind strict necesare mediului de afaceri. Ele sunt:

  1. Necesitatea stabilității legislației financiare și îmbunătățirea legislației actuale astfel încât companiile să aibă posibilitatea promovării prin activități de lobby a intereselor lor legitime;
  2. Sunt necesare măsuri care să limiteze deficitul de forță de muncă acut și, mai ales, deficitul major de forță de muncă minimum calificată;
  3. Diminuarea presiunilor salariale induse în mediul privat de către majorarea salariilor în sectorul administrativ, prin lărgirea bazinului forței de muncă disponibilă pentru sectorul privat;
  4. Necesitatea îmbunătățirii calității serviciilor financiare și importanța tratării de către instituțiile financiare bancare a clienților în funcție de particularitățile lor;
  5. Eliminarea super-birocratizării inutile, dar existente la nivelul instituțiilor guvernamentale și diminuarea birocratizării excesive.

Asociația Firmelor Bihorene a fost co-organizator al Conferinței Business to more Business de la Oradea Partenerii evenimentului au adus în fața antreprenorilor prezenți instrumente utile pentru dezvoltarea afacerilor, de la optimizarea costurilor companiilor prin soluții individualizate/adaptate afacerilor, cunoașterea bonității clienților, folosirea inteligentă a instrumentelor digitale de care deseori antreprenorii dispun deja (dar nu cunosc faptul că dispun de ele și că le pot utiliza fără costuri suplimentare), până la instrumente inovatoare pentru extragerea informațiilor cele mai relevante din „oceanul de date” disponibil companiilor, prin analizarea inteligentă a portofoliului de clienți.

Conferința face parte din Proiectul Național Business to more Business care va continua cu evenimentul organizat la Timișoara, în 8 decembrie 2016. Totodată, în luna noiembrie 2016, la București, Doingbusiness.ro organizează evenimentul de referință CEO Conference, cea mai completă conferință de afaceri dedicată top managerilor din toată țara în care Doingbusiness.ro invită cei mai importanți lideri și experți pentru a prezenta experiențele și strategiile lor pentru sectoare cheie ale economiei românești (detalii aici: http://new.doingbusiness.ro/eveniment/CEO_Conference/Ceo_Conference_-_Shaping_the_Future/31)

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri care ofera utilizatorilor informatii depre oportunitățile din economia națională, precum și prezentarea principalelor companii active în fiecare domeniu. Proiectele noastre includ: publicațiile Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online.

Serviciile noastre includ: servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.