Ce este marketingul de precizie și cum se dezvoltă o astfel de strategie

Ce este marketingul de precizie si cum se dezvolta o astfel de strategie

Marketingul de precizie este o strategie inovatoare în care specialiștii în marketing analizează dorințele, nevoile, interesele și tiparele de comportament specifice unor segmente de utilizatori anume. Datorită înțelegerii îmbunătățite a ofertelor de marketing de precizie, mărcile sunt mai bine situate pentru a satisface nevoile grupurilor specifice și pentru a spori semnificativ succesul și eficacitatea comunicărilor lor de marketing.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

De exemplu, comportamentele de cumpărare și preferințele de produs ale adolescentelor ar fi complet diferite de comportamentele de cumpărare ale taților lor. Strategiile de marketing de precizie vă ajută să distingeți instantaneu diferențele de comportament și de interese ale datelor demografice vizate, astfel încât să puteți lua decizii de afaceri mai inteligente și mai tactice.

Cum se dezvoltă o strategie de marketing de precizie

Marketingul de precizie se bazează în mare măsură pe capacitatea de a analiza informații despre anumite segmente de public înainte de a utiliza acele date pentru a adapta cu atenție un plan de marketing. Datorită necesității unui grad mai ridicat de precizie decât necesită alte strategii, marketingul de precizie necesită o acțiune eficientă din timp, scrie business.com.

Făcându-vă temele și urmând pașii corecți, puteți crea un plan de marketing de precizie care să atingă esența nevoilor clienților dvs. Pe măsură ce satisfaceți aceste nevoi, nu numai că puteți atrage noi afaceri, dar puteți lucra și pentru a păstra acea afacere pe termen lung. Puteți face pașii următori pe drumul către crearea strategiei dvs. de marketing de precizie.

1. Stabiliți liniile directoare ale mărcii

Marca dvs. este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le are afacerea dvs. Este modul în care oamenii își amintesc de afacerea dvs. Deși sigla și culorile asociate sunt unele dintre cele mai importante părți ale liniilor directoare ale mărcii, luați în considerare valorile și vocea companiei dvs. Stabilind ceea ce contează pentru marca dvs. și modul în care interacționați cu ceilalți, puteți crea un profil de client pentru marca dvs.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

2. Identificați publicul

Nu puteți avea o strategie de marketing de precizie fără să stabiliți ce grup de oameni este vizat. Marketingul de precizie trăiește și moare în funcție de cât de relevant este pentru publicul vizat, deci cu cât aveți mai multe detalii despre clienții dvs., cu atât mai bine.

3. Stabiliți obiective

Odată ce începeți campania de marketing, ar trebui să aveți în vedere obiectivele ideale. Aceste obiective ar trebui să fie cât de mari sau cât de mici doriți, dar ar trebui să le păstrați realiste. Urmărind succesele și provocările dvs., puteți crea o campanie de marketing de precizie mai bună. Stabilirea obiectivelor măsurabile este esențială: abonamentele la newsletter-ul prin e-mail, ratele de clic ale reclamelor, implicarea CTA și traficul site-ului web sunt exemple de indicatori buni pentru succes.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

4. Concentrați-vă pe reținere

A avea un client care revine este întotdeauna mai bun decât unul care face o singură achiziție la un moment dat, deci asigurarea reținerii clienților este importantă într-un plan de marketing de precizie. De exemplu, un card de recompensare a clienților nu numai că le reamintește oamenilor să se întoarcă, dar vă permite, de asemenea, să colectați date despre ceea ce le place la afacerea dvs. și cât de des se întorc. Cu aceste informații, puteți crea un plan de marketing și mai precis pentru a răspunde anumitor segmente ale bazei de clienți, repetând astfel ciclul.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •