Care este viața unei reclame digitale?

Care este viața unei reclame digitale?

Care este viața unei reclame digitale? Cei de la adweek.com au realizat un infografic care explică multitudinea de pași pe care o companie trebuie să o facă pentru  a construi și a pune în aplicare o campanie de publicitate digitală.

Infograficul a fost realizat în mod special pentru cei care apelează în continuare la publicitatea tradițională sau la conținutul de marketing branduit.

Totul pornește de la informație, context, comportamente, date demografice care se trec într-o platform specială de prelucrare a datelor, DMP (data management platform). Pe acestă platformă urmează o segmentare a publicului țintă în funcție de nevoile de afaceri. Următorul pas este conceperea unui plan de afaceri, stabilirea unui buget și crearea unor mesaje adecvate pentru campanie în funcție de tipurile de mijloace de comunicare ce vor fi folosite.

Spre deosebire de realizarea unei campanii digitale, care se realizează în timp, a cumpăra publicitate în timp real durează doar 36 de secunde. Mecanismul este unul simplu și se bazează pe o licitație electronică.