Ștefan Chirițescu preia funcția de director de strategie al Centrade Group

Directorul de strategie al Kubis Interactive, Stefan Chiritescu

La mai puțin de doi ani după ce a devenit directorul de strategie al Kubis Interactive, Ștefan Chirițescu își extinde rolul și la nivelul Cheil Centrade South-East Europe, susținând în acest fel 11 piețe în Europa de Sud-Est și clienți în Europa și Statele Unite.

Promovarea lui Ștefan Chirițescu vine în contextul reorganizării departamentului de strategie la nivel de grup, pentru a alinia întreaga echipă regională la noua direcție: comunicarea creativă bazată pe analiza de date și la noile servicii de Marketing Digital, Data-Driven Retail Marketing și Omnichannel Consumer Journey.

Fiind considerat unul dintre cei mai buni strategi din industria românească de publicitate, Ștefan va avea un rol major în transpunerea viziunii grupului în realitate.

„Poziționarea noastră este despre idei care au impact asupra business-ului printr-o înțelegere profundă a comportamentului consumatorilor (on-line & off-line). Singura punte dintre big-data și o poveste de impact este consumatorul, iar rolul lui Ștefan este să unească cele două lumi prin insight-uri relevante brandurilor, comunităților, contextului”, subliniază Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade South-East Europe. „Datele reprezintă cheia, iar analiza lor coerentă și completă stă la baza fiecărei campanii de succes”.

Ștefan Chirițescu și-a început cariera în publicitate la Vitrina Felix Media în 2001, în Cluj. După zece ani petrecuți în grupul BBDO în diferite roluri, de la Head of Strategy la Head of Innovation, și-a adăugat experiențele Ogilvy şi Cohn & Jansen JWT. În 2017, Ștefan s-a alăturat agenției Kubis în poziţia de Head of Strategy, rol pe care îl va păstra şi în noua structură a grupului.

„Asumarea unui rol regional reprezintă un moment important, în condițiile în care fiecare piaţă şi fiecare client se află în stadii diferite de maturitate digitală. Aduc cu mine experiența unei agenții puternice de digital, la care se adaugă avantajul competitiv al DIA (Digital Intelligence and Analytics), primul centru de analiză de date şi business intelligence operat de Cheil | Centrade România”, spune Ștefan.

Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare din România și hub regional pentru Sud-Estul Europei, coordonând în total 11 piețe. Are sediul central în București și birouri locale în Belgrad, Zagreb și Budapesta.

Citește și: Numeroase schimbări în echipa executivă a Vodafone România