Ce este promovarea afacerii și cu ce diferă de publicitate?

Ce este promovarea afacerii si cu ce difera de publicitate?

Promovarea afacerii este comunicarea cu publicul în încercarea de a-l influența pentru a-ți cumpăra produsele și / sau serviciile. În general, ne promovăm afacerile, produsele și serviciile, încercând să le aducem în prim-planul atenției publicului țintă, în speranța că acesta va acționa așa cum ne dorim (adică, publicul vede produsul nostru; îl dorește și îl cumpără).

Citește și: Un plan în 5 pași pentru promovarea unei idei ieșite din comun

Poți să îți promovezi afacerea, produsul sau serviciul în persoană, prin vânzare directă sau într-un magazin de vânzare cu amănuntul, prin internet, prin intermediul unui site web sau al unei platforme de socializare, electronic prin e-mail sau mesagerie text (SMS marketing),  dar intenția de a influența consumatorul  definește promovarea și o diferențiază de alte tipuri de interacțiune cu clienții sau potențialii clienți, scrie thebalancesmb.com

Promovarea și publicitatea nu sunt același lucru

Cuvintele promovare și publicitate sunt adesea folosite pentru a descrie același lucru, dar ele sunt diferite.

Publicitatea este o acțiune specifică pe care o poți întreprinde pentru a îți promova produsul sau serviciul. Este un singur tip de promovare.

Citește și: Cum te pot ajuta influencerii în promovarea afacerii tale?

Promovarea, ca termen general, include toate modalitățile disponibile pentru a face cunoscut și disponibil de către clienți un produs și / sau serviciu. Cineva care începe o afacere, de exemplu, s-ar putea întreba cum își vor promova produsele sau serviciile; publicitatea ar fi unul dintre moduri, deși există multe altele. O reclamă este o promovare pentru un anunț. La fel este o campanie de marketing sau oferirea unui preț redus pentru o perioadă determinată de timp.

Cuvântul promoție este de asemenea utilizat special pentru a face referire la o anumită activitate care este destinată promovării afacerii, produsului sau serviciului. Un magazin ar putea face reclamă că are o promoție mare pe anumite articole, de exemplu, sau o persoană de afaceri se poate referi la un anunț ca o promoție. De asemenea, întreprinderile creează sau cumpără mărfuri promoționale, produse care au fost adesea marcate cu logo-ul unei companii, pentru a le oferi la evenimente precum expoziții comerciale sau ca mulțumiri clienților.

Citește și: Promovarea nu este linia de sosire, ci doar un nou start